פרסום בטלוויזיה

כתבות אחרונות

 

סוף לחרם של רבוע כחול? ערוץ 10 ישדר תחקיר על רמי לוי

רשת מגה של רבוע כחול הפסיקה לאחרונה את הפרסום בערוץ 10 עקב סיקור אוהד מדי לטענתה לרמי לוי ■ ערוץ 10: "לתחקיר שישודר בתוכנית 'המקור' אין קשר לחרם שהיה או לא היה"

לי-אור אברבך 24.11.2010

בגלל רמי לוי? מגה הפסיקה לפרסם בערוץ 10

עפ"י הערכות, במגה טוענים כי בערוץ 10 ניתנה במה רחבה מדי לרמי לוי, בעלי הרשת המתחרה

לי-אור אברבך וענת ביין-לובוביץ' 17.11.2010

שינוי מגמה: ענף הפרסום עבר ברבעון השלישי למגמה שלילית

מחירי הפרסום בטלוויזיה ירדו ב-6.6%, מספר ההפקות החדשות על המסך צנח, והביקוש לעובדים בענף נמצא בירידה ■ החדשות הטובות: ההוצאה הכללית לפרסום נמצאת בעלייה

ענת ביין-לובוביץ' 02.11.2010

בן סילברמן: "החשש מהשתלטות השיווק על התוכן הוא נאיבי"

סילברמן, "ילד הפלא" של הטלוויזיה האמריקנית, מספר איך לא מכר את נשמתו לשטן כשבנה שיתופי תוכן מנצחים עם מפרסמים כמו אפל וסאבווי לסדרות "המשרד" ו"לרדת בגדול"

לי-אור אברבך 26.10.2010

איך מצליח ערוץ 10 להרוויח למרות נתוני הרייטינג המאכזבים?

הרייטינג הנמוך של "הישרדות" לא בא לידי ביטוי בקופת ערוץ 10, שרשם ביוני רווחיות מפתיעה של 5 מיליון שקל ■ איך? בזכות הביקוש הגבוה לפרסום בטלוויזיה ועלויות ההפקה הזולות

לי-אור אברבך 31.08.2010

קראט: ענף הפרסום בעולם צפוי לצמוח ב-2010 ב-3.9%

התחזית ל-2011 אופטימית יותר: צפי לצמיחה ב-4.7% ■ הטלוויזיה היא עדיין מדיום הפרסום העיקרי, עם כ-45% מסך ההוצאה על פרסום וצמיחה צפויה של כ-6% בשנתיים הקרובות

חגית ברונסקי 31.08.2010

מה סוד ההצלחה של סדרת הטלוויזיה "מד מן"?

הרייטינג לא גבוה, ההכנסות מפרסום נמוכות יחסית, ועלויות ההפקה יקרות ■ מדוע אם כן מהווה הסדרה "מד מן" מודל כלכלי חדש עבור ערוצי הכבלים בארה"ב, ואיך מגדירים מהי "תוכנית חשובה" שכדאי להשקיע בה?

אדוורטייזינג אייג' 17.08.2010

שוק הטלוויזיה 2014: נשלם יותר, השוק יעמוד על 280 מיליון דולר

מחקר של PWC חושף תחזיות לשוק הטלוויזיה בשנים הקרובות ■ יחד עם העלייה בתשלום על התוכן, יגדל מספר המנויים בטלוויזיה הרב-ערוצית ■ נתח הפרסום של הטלוויזיה המסחרית יקטן אם יהיה פרסום בטלוויזיה הרב-ערוצית

לי-אור אברבך 17.08.2010

תחזית אופטימית לפרסום בעולם: צפי לצמיחה ב-3 השנים הקרובות

לפי תחזיות של זניט, הפרסום באינטרנט יגיע ב-2012 לנתח שוק של 17% ויעמוד על 82 מיליארד דולר ■ גם הטלוויזיה ממשיכה להתחזק וצפויה להגיע לנתח שוק של 41% מעוגת הפרסום

נועה פרג 27.07.2010

מדד הפרסום לרבעון השני: נקודת שיא חדשה לענף הפרסום

תחזיות הצמיחה מסוף 2009 התממשו, והמדד עולה ב-9.6 נקודות ל-139.73 ■ הטלוויזיה שומרת על דומיננטיות, והאינטרנט מתבסס במקום השלישי ■ מודי כידון, יו"ר איגוד הפרסום: "העלייה בביקושים חוצה את כל צינורות המדיה"

חגית ברונסקי 27.07.2010

האינטרנט הרג את כללי התוכן השיווקי

בשנים האחרונות, עם חדירת האינטרנט, מגבלות התוכן שיווקי בטלוויזיה הפכו למיושנות ומגוחכות

שמחה סיגן 08.07.2010

פלאפון, שטראוס ותנובה ישיקו קמפיין תלת-מימד ב"הישרדות"

ערוץ 10 השקיע 1.5 מיליון שקל במכירת משקפי תלת-מימד לציבור במחיר סמלי

לי-אור אברבך 10.05.2010

הכשלה ברחבה? בערוצים 2 ו-10 מתכננים לתת פייט למונדיאל

הזכיינים קיבלו השנה החלטה לשבץ מול המונדיאל, שרובו ישודר בערוץ 1, את תוכניות הדגל שלהם - קשת את "כוכב נולד" וערוץ 10 את "הישרדות" ■ מקורות בענף: מדובר בהימור - אך זה הזמן להוציא את התותחים הכבדים

ענת ביין-לובוביץ' 06.05.2010

סלקום מנסה לכופף את ערוץ 10: נמנעת מלפרסם בערוץ

זאת במהלך החודשיים האחרונים ■ ההימנעות אינה חלק ממהלך כולל של קבוצת אי.די.בי - אלא מהלך שמוביל עדי כהן, סמנכ"ל השיווק של סלקום, בהקשר לתנאים המסחריים לפרסום בערוץ

ענת ביין-לובוביץ' 03.05.2010

שטייניץ: "ב-2014 נבדוק התרת פרסום בכבלים ובלוויין וחבילה צרה"

שר האוצר אמר את הדברים בתוכנית הרדיו "הנבחרים" של דוד בן-בסט ■ מדובר בשינוי של עמדת האוצר לעומת מה שהוצג ביום שני האחרון בוועדת הכלכלה

לי-אור אברבך 30.04.2010

פרסומת נאסרה לשידור בפוקס ו-ABC כי "הדוגמנית מלאה". צפו

גלובס tv רשת ההלבשה התחתונה למידות גדולות Lane Bryant טוענת כי פוקס ו-ABC מפלות לרעה נשים מלאות, זאת לאחר שפרסומת שלה נאסרה לשידור בשעות צפייה לכל המשפחה בטענה שהיא חושפנית מדי ■ צפו בסרטון הפסול

שירות גלובס 26.04.2010

   91011121314151617181920212223   

   נמצאו 360 כתבות   |   עמוד 20 מתוך 23