פרסום בטלוויזיה

כתבות אחרונות

 

ז'אנר חדש: שיווק תוכני

כך נהפכה תוכנית טלוויזיה שולית וקטנה לפרסומת גדולה שאיש אף אינו טורח להצניעה

שי ניב 03.04.2010

רשת FOX NEWS מתכוונת לנגוס בנתחי הפרסום של רשתות הכבלים

למרות ש-FOX NEWS מפורסמת בעיקר בזכות הפופולריות שלה בקרב אנשי הימין, העובדה שאובמה העניק לרשת ראיון בלעדי מראה שהקהל שלה משתנה - וזו עובדה שהמפרסמים לא יכולים להתעלם ממנה

אדוורטייזינג אייג' 24.03.2010

סיכום 2009: הוצאות השיווק קטנו ב-10.3%; ההוצאות על הפרסום המסורתי ירדו ב-4.3%

סך כל ההוצאה לשיווק בישראל עמד אשתקד על 5.672 מיליארד שקל - ירידה של כ-10% לעומת 2008 ■ האינטרנט הוא המדיה הצומחת ביותר עם גידול של כ-30% לנתח של 9.2% ■ התוכן השיווקי מגיע לנתח של 2%

ענת ביין-לובוביץ' 23.03.2010

הפסקת פרסומות

אני מוכן להמר: מתקרב היום בו הפרסום בטלוויזיה לא יתקיים במתכונתו הנוכחית

יזהר שי 15.03.2010

קשת כבר זכתה ב"האח הגדול": 80 מיליון שקל הכנסות בעונה השנייה

זכיינית ערוץ 2 קשת גבתה פרמיה עבור פרסום ב"אח הגדול" ■ התוכנית הקפיצה ב-10% את הרייטינג למהדורות החדשות - וב-20% את הרייטינג לתוכניות הלייט-נייט ■ פגיעה קשה ברייטינג של ערוץ 10

ענת ביין-ליבוביץ' 04.03.2010

תוכניות הטלוויזיה החדשות בארה"ב הרימו את הביקושים לפרסום

הנתונים החיוביים מצד המפרסמים הם חדשות טובות לרשתות השידור, נוכח השחיקה המתמשכת ברייטינג

אדוורטייזינג אייג' 01.03.2010

כל הפרסומות לסופרבול נמכרו; המחירים: בין 2.5 ל-3 מיליון דולר לספוט

רשת CBS, שתשדר ביום ראשון את משחק הגמר של ליגת ה-NFL בין ניו-אורלינס לאינדיאנפוליס, צפויה לגרוף יותר מ-200 מיליון דולר מהפרסומות

מערכת גלובס ספורט 02.02.2010

עוגת הפרסום 2009: ירידה של 4.3% בהוצאה לפרסום במדיה

היקף ההוצאה לפרסום עמד על 3.7 מיליארד שקל, לעומת 3.8 מיליארד שקל אשתקד ■ הטלוויזיה עדיין המדיום המוביל, העיתונות, שילוט החוצות והרדיו בירידה, האינטרנט מתקבע במקום השלישי, והקולנוע דווקא רשם עלייה

ענת ביין-לובוביץ 27.01.2010

CBS מכרה כמעט את כל מלאי הפרסומות למשחק הסופרבול ה-44

הרשתות שמשדרות את המשחק מסננות בדרך-כלל פרסומות של ארגונים פוליטיים ודתיים, אך הפעם CBS אישרה תסריט לפרסומת של ארגון נוצרי המתנגד להפלות ולנישואי הומואים ולסביות

אדוורטיינג אייג' 24.01.2010

סלקום לא מפרסמת אצל רשת בשל מחלוקת על תעריפי הפרסום

עם המעבר של רשת לשידור בתחילת השבוע, זכיינית ערוץ 2 מבקשת מחירים גבוהים יותר - וסלקום מחרימה בתגובה את ימי השידור שלה ■ סלקום בתגובה: "אין עימות" ■ רשת: "איננו מגיבים על עניינים מסחריים"

ענת ביין-לובוביץ' ולי-אור אברבך 20.01.2010

פרוקטר&גמבל הורידה דרמטית את היקף הפרסום בערוץ 10

בחברה מכחישים סכסוך מסחרי עם הערוץ, אך מבדיקת "גלובס" עולה כי בחודשים האחרונים חל קיטון של כ-65% בזמן הפרסום שהקצתה P&G לערוץ 10 - לעומת יציבות בזמן הפרסום שהופנה לערוץ 2

ענת ביין-לובוביץ' 22.12.2009

פרק הבכורה של "האח הגדול" הכניס 3.25 מיליון שקל מפרסומות

(עדכון) - כך מעריכים בכירים בשוק המדיה ■ מדובר בגידול של 45% לעומת יום שידור רגיל של קשת ■ הרייטינג הממוצע של הפרק ששודר אמש עמד על 31.5% ■ יפעת בקרת פרסום: קשת שיבצה בתוכנית 29 דקות פרסום

לי-אור אברבך וענת ביין-לובוביץ' 16.11.2009

ערב יום ראשון הפך ליקר ביותר בטלוויזיה בארה"ב

ימי חמישי עדיין רושמים רייטינג גבוה, אבל השילוב של משחקי הפוטבול יחד עם סדרות פופולריות כמו "עקרות-בית נואשות" הפך את יום ראשון לאטרקטיבי ביותר עבור המפרסמים בטלוויזיה בארה"ב - והמחירים בהתאם

אדוורטייזינג אייג' 09.11.2009

מדד הפרסום לרבעון השלישי של 2009: סוף המיתון? ענף הפרסום בצמיחה

זמן האוויר בטלוויזיה התייקר השנה, למרות ירידה קלה ברייטינג ■ הפרסום באינטרנט נותר יציב לכל אורך המשבר הכלכלי ■ בשורה התחתונה: ההוצאה לפרסום תעלה ב-2009 בישראל, בניגוד למגמה בעולם

אורי רודריגז-גרסיא 02.11.2009

עוד דקה נשוב

שעון העצר שמציע ח"כ שאמה יוכל לעצור פרסומאים גרועים שעושים פרסומות גרועות

אורי רודריגז-גרסיא 22.10.2009

הרשות השנייה תאפשר לשבץ מותג בפרסומות יותר מפעמיים בשעה

השינוי הוא חלק מכללי מיקוד הרגולציה החדשים של הרשות, הכוללים גם את הסרת המגבלה הקיימת לפיה מותר לשדר רק שתי דקות קדימונים בשעה ■ בחברות המדיה מברכים על השינוי

ענת ביין-לובוביץ' 22.10.2009

   91011121314151617181920212223   

   נמצאו 360 כתבות   |   עמוד 21 מתוך 23