פרסום בטלוויזיה

כתבות אחרונות

 

הערכות: ההצעה להוסיף שעון עצר לזמן הפרסומות תביא ל"נדידה" של 25% מהצופים

יוסי לובטון: "הצעת החוק של ח"כ כרמל שאמה הזויה. אולי צריך שעון שיגיד לכולם מתי נגמרת הכהונה של חברי הכנסת..." ■ אייל חומסקי: "זה יביא להתמוטטות של זכיינים" ■ אילון זרמון: "מדובר בהצעת חוק פופוליסטית"

ענת ביין-לובוביץ' ומתן שירם 21.10.2009

זרמון: הצעת ח"כ שאמה להציג את הזמן שנותר עד סוף הפרסומות - פופוליסטית

ח"כ כרמל שאמה יזם הצעת חוק שלפיה בזמן הפרסומות בטלוויזיה יופיע שעון שימנה את הזמן עד סיומן ■ אמר בתגובה לדברי אילון זרמון בגלי צה"ל: "נשקול את דברי הפרסומאים, אבל קודם כל מה שחשוב זה הצרכנים"

שירות גלובס 21.10.2009

משרד התקשורת ממליץ לבטל את התמלוגים ודמי הזיכיון בטלוויזיה

"אם יותר הפרסום בכבלים ובלוויין ללא הורדת הוצאות בערוצים המסחריים - יש סבירות גבוהה להפסקת פעילותו של ערוץ מסחרי" ■ עוד ממסקנות הדו"ח: להסדיר מחדש את עמלות הפרסום ■ הכנסות הטלוויזיה המסחרית יקטנו בכ-10%

‎‎אורי רודריגז-גרסיא‏ 11.10.2009

עליית הפרסום מתחת לקו

יותר ויותר תקציבים מופנים לשיווק ישיר ולקידום מכירות על חשבון הפרסום המסורתי

שמחה סיגן 22.09.2009

בנק דיסקונט רכש את "ברייק הזהב" בגמר "כוכב נולד"

זאת תמורת 200 אלף שקל ■ ישלב סרטון מיוחד עם מודי בר-און לסיכום הפעילויות השיווקיות של הקיץ

‎‎אורי רודריגז-גרסיא‏ 23.08.2009

הוצאות הפרסום הכבדות של נטקס

כמה זכויות פרסום קיבלה נטקס עבור מכירת 25% מהמניות לזכיינית ערוץ 2 קשת?

אבישי עובדיה 23.08.2009

סקר חדש: הפרסום בטלוויזיה עובד יותר טוב מהפרסום באינטרנט

הסקר, שנערך בהזמנת פסטיבל הטלוויזיה הבינלאומי באדינבורו, מגלה כי 64% מצופי הטלוויזיה סבורים כי הטלוויזיה נמנית עם 3 אמצעי הפרסום בעלי ההשפעה הרבה ביותר

פייננשל טיימס 19.08.2009

לראשונה: קמפיין טלוויזיה למותג של קבוצת "ידיעות אחרונות"

הקמפיין ללוח האינטרנטי WIN WIN עלה באופן בלעדי בזכיינית ערוץ 2 רשת ■ גורמים המקורבים לעסקה: "לא מדובר בשינוי האסטרטגיה הפרסומית של 'ידיעות אחרונות' אלא בעסקת ברטר עם רשת"

יעל גאוני וענת ביין-לובוביץ' 12.08.2009

רשת CBS למפרסמים: אתם תקבעו את מחיר הספוט בסופרבול

האסטרטגיה החדשה של CBS - לקבוע את מחירי החבילות בסמוך למועד המשחק - תשתלם אם יחול שיפור בכלכלה עד השנה הבאה ■ אם הרשת תנקוב במחיר כיום, היא עשויה לחבל ביכולתה לדרוש יותר כסף בהמשך

אדוורטייזינג אייג' 11.08.2009

אינפומושן ורשות השידור מאשימות זו את זו בהפרת תנאי המכרז לפרסום בערוץ 1

רשות השידור הפסיקה את החוזה עם אינפומושן, שמצידה טוענת כי הרשות הציגה בפניה מצגי-שווא

אורי רודריגז-גרסיא 18.06.2009

בטלוויזיה חוגגים את הקיץ: עודף ביקוש העלה את מחירי הפרסום - למרות המיתון

בטלוויזיה המסחרית נהנים בשבועות האחרונים מעודפי ביקוש ■ בחברות המדיה מעריכים כי מחירי זמן האוויר לפרסום עלו בכ-5% יחסית לשנה שעברה ■ אבל לא כולם חוגגים: ערוץ 10, שסובל מירידה ברייטינג, מרוויח פחות

ענת ביין-לובוביץ' 11.06.2009

רצה לזהב: yes רכשה את "ברייק הזהב" בגמר "המירוץ למיליון" תמורת 150 אלף שקל

רשת משקיעה כ-400 אלף דולר בגמר של "המירוץ למיליון" - זאת לאחר שהשקיעה 5 מיליון דולר בעונה כולה ■ "ברייק הזהב" הוא הבוננזה של זכייני הטלוויזיה המסחרית, בעיקר בערבי הגמר של תוכניות הריאליטי

‎‎יעל גאוני‏ 07.06.2009

פסטיבל הטלוויזיה upfront בניו-יורק: ABC אופטימית לגבי הוצאות הפרסום

בכירים בתחום מעריכים כי המשווקים יוציאו אמנם כסף במהלך המו"מ עם רשתות הטלוויזיה, אך יעשו זאת בשלב מאוחר הרבה יותר מהרגיל - וכמובן ינסו לקצץ במחירים

אדוורטייזינג אייג' 24.05.2009

פרויקט מיקוד הרגולציה יצא לדרך: יותר פרסומות בפריים-טיים ויותר בידור מקורי

הזכייניות יוכלו לנייד כמות כפולה של פרסומות לפריים-טיים ■ פינות החסות בתוכניות ייספרו כזמן פרסום ■ הרשות תשאיר ל"שיקול-דעתן" של הזכייניות את כמות הקדימונים שישודרו

יעל גאוני 18.05.2009

הרפורמה בשוק הטלוויזיה: ההחלטה על פרסום בכבלים ובלוויין עשויה להידחות ל-2015

כך הוחלט בישיבת הממשלה בנושא חוק ההסדרים והתקציב ■ "החבילה הצרה", בה יוצעו חבילות ערוצים מצומצמות, עשויה להידחות ל-2013 ■ ההחלטה על "ברית המועצות" תוצא מחוק ההסדרים ותעבור לממשלה

יעל גאוני 13.05.2009

זכיינית ערוץ 2 רשת מבקשת להעלות את מחירי זמן האוויר לפרסום ב-10%

בחברות המדיה לא מתרגשים: "אף אחד לא מתייחס ברצינות למחירונים, עם הזכייניות זה תמיד עניין של מו"מ" ; רשת: "העלנו את המחיר דרסטית כי רמת הביקושים הולכת וגוברת"

ענת ביין-לובוביץ' 07.05.2009

   91011121314151617181920212223   

   נמצאו 360 כתבות   |   עמוד 22 מתוך 23