פרסום בטלוויזיה

כתבות אחרונות

 
מקאן תל-אביב | לפני כולם

קמפיין סלקום עם שחר פאר עבר התאמה לאחר שכבר צולם

הקמפיין יועד במקור לקדם את שירות "סלקום דיירקט", אך בעקבות הסכסוך המסחרי בין סלקום לזכייניות נדחתה עלייתו לאוויר

ענת ביין-לובוביץ' 28.04.2011

ארה"ב: ההכנסות מפרסום ברשת עקפו את ההכנסות מפרסום בעיתון

PwC: ההכנסות מפרסום באינטרנט הגיעו ב-2010 ל-26 מיליארד דולר - עלייה של 15% לעומת 2009, בעוד שההכנסות מפרסום במדיה המודפסת נאמדות ב-22.8 מיליארד דולר

טל מויסה 14.04.2011

יוניון: ערוץ 10 התקפל; ערוץ 10: יוניון שלחה מכתב מטעה

בחודש האחרון הקטינה חברת המדיה יוניון את הנתח המסחרי לפרסום שהיא מקצה בערוץ 10, בעקבות סכסוך מסחרי ■ ביוניון טוענים כעת כי ערוץ 10 ביטל את "הדרישות המקוממות"

ענת ביין-לובוביץ' 03.04.2011

הליך הפרה נגד קשת: שידרה פרסומת עם ארז טל בזמן "האח הגדול"

הרשות השנייה אוסרת על שידור פרסומת בכיכוב מגיש התוכנית כדי לא ליצור טשטוש בין הזמן התוכניתי לפרסומות ■ קשת: "טעות שנבעה משינוי לוח השידורים עקב האירועים החדשותיים"

לי-אור אברבך 24.03.2011

"אמריקן איידול": בראש מצעד הסדרות המרוויחות מפרסום בארה"ב

לפי "פורבס", על כל חצי שעת פרסום קיבלה התוכנית של FOX כ-7.11 מיליון דולר ב-2010 ■ אחריה, בהפרש ניכר, מדורגות "שני גברים וחצי" של CBS ו"עקרות-בית נואשות" של ABC

לי-אור אברבך 20.03.2011

סלקום שבה לפרסם בטלוויזיה: תעלה קמפיין בקשת

חברת הסלולר הסכימה לשלם גם עבור נקודות הרייטינג של הצפייה הנדחית ■ מקיימת מגעים גם עם ערוץ 10 ורשת לסיום הסכסוך המסחרי

ענת ביין-לובוביץ' 15.03.2011

למרות הרגולציה: ערוצי הטלוויזיה לילדים בארה"ב מתחזקים

הערוצים ספגו מהלומה לאחר שהוטלה רגולציה על הפרסום לילדים, ובעיקר על קמפיינים של מזון ■ למרות זאת הביקוש לפרסום עדיין גבוה, והמפרסמים מכוונים את הפרסום אל ההורים

אדוורטייזינג אייג' 09.03.2011

ביטוח ישיר תפרסם ב"לילה כלכלי" ב-5 מיליון שקל

לפי ההסכם, שיהיה תקף לכל שנת 2011, בתוכנית בערוץ 10 תשובץ מדי ערב פרסומת של החברה במהלך ברייק פרסומת שלם

לי-אור אברבך 03.03.2011

הפרסומת הטובה ביותר בסופרבול 2011: קמפיין של פולקסווגן

גרין ביי פקרס אמנם ניצחו את המשחק, אבל הפרסומות של יצרניות הרכב בלטו יותר מכולן

יגאל שמיר 07.02.2011

הפרסומות בסופרבול 2011: הרבה רעש, מעט חדשנות

לא גילו את אמריקה: המפרסמים בסופרבול לא הצליחו להעלות את הרף של תעשיית הפרסום

אבישי צדיק ויורם לוי 07.02.2011

בועת הסופרבול בשיאה: 3 מיליון דולר ל-30 שניות פרסומת

דוריטוס, פפסי ואפילו ג'נרל מוטורס - כולן שלפו את פנקס הצ'קים ושילמו שיא של כל הזמנים עבור זמן אוויר באירוע הספורט של השנה ■ "בשנה הבאה - 5 מיליון לחצי דקה"

עומר רבין 06.02.2011

סלקום גנזה קמפיין טלוויזיה בשל השינוי במדידת הרייטינג

זאת בשל סירובה לשלם לערוצים 2 ו-10 על נקודות רייטינג שכוללות מדידת צפייה נדחית ■ ערוץ 10: "כנראה רווח של 1.3 מיליארד שקל לא מספיק לסלקום, ושוב היא פועלת בכוחנות"

ענת ביין-לובוביץ' ולי-אור אברבך 18.01.2011

ויזה CAL רכשה את ברייק הזהב בגמר "רוקדים עם כוכבים"

על-פי ההערכות, חברת האשראי שילמה על הפרסומת 250 אלף שקל ■ "רוקדים עם כוכבים" תשוב לעונה נוספת עוד השנה

לי-אור אברבך 12.01.2011

גרופון לא מסתפקת בפרסום ברשת: קנתה ספוט לסופרבול

זו הפעם הראשונה שאתר הדילים הגדול בעולם מפרסם בטלוויזיה באירוע כה מרכזי

אדוורטייזינג אייג' 11.01.2011

שנה מוצלחת: ההוצאה לפרסום בישראל ב-2010 גדלה ב-6.6%

למרות ההספדים הטלוויזיה דווקא הגדילה את כוחה, והנתח שלה בעוגת הפרסום עומד על 42% ■ האינטרנט רשם בשנה החולפת גידול של 18% בהיקפי הפרסום, וחלקו בעוגה עומד על 16%

ענת ביין-לובוביץ' 05.01.2011

"הציבור הישראלי מתרגל לשלב אסונות עם פרסומות"

האסון בכרמל גרם למפרסמים להתלבטויות: חלק החליטו מיד לחזור לשדר פרסומות כרגיל, אחרים עברו לפרסומות "אמפתיות", והיו שהפסיקו קמפיינים מחשש לפגיעה במותג

ענת ביין-לובוביץ' 06.12.2010

   91011121314151617181920212223   

   נמצאו 360 כתבות   |   עמוד 19 מתוך 23