עפ"י "אד אייג'", המחיר הממוצע של ספוט של 30 שניות בתוכניות אלה הוא 468-640 אלף דולר
אוקטובר אמנם הדביק את הישראלים אל המסך בשל האירועים החדשותיים - אך הרחיק את המפרסמים ■ ההשלכות יובילו את הזכייניות להפסד של עד 200 מיליון שקל בסוף השנה
גל ההקפאות של תוכניות טלוויזיה מביא לפיטורי עשרות עובדים ■ חלק מבכירי התעשייה תולים את האשמה במחאה שהבהילה את המפרסמים, ויש הטוענים כי המצב דווקא יביא לשפיות בשוק
"הדור הבא" של ערוץ 10, טאבלטים, שינוי שיטת הרייטינג ופרשות מרגול ושלדון אדלסון - אלה מקצת האירועים בתשע"א שהשפיעו על המסך ועל הצופים וגם על המתרחש מאחורי הקלעים
התקופה שלפני ראש השנה, שלרוב מסמנת גאות בפרסום, מצביעה השנה על כיוון שונה לגמרי ■ בתקופה שלפני החג היקפי הפרסום ירדו בכ-8%, והמפרסמים הגדולים מורידים את הווליום
הדחייה היא בין היתר בעקבות ההאטה בפרסום שמשפיעה על הפקות רבות בשוק הטלוויזיה
חברות רבות לקחו השנה חסות על משדרי ה-11 בספטמבר. האמריקנים כבר בשלים לכך
למרות שיאי הרייטינג האחרונים, זכיינית ערוץ 2 קשת תסיים את הרבעון בהפסד עקב ההאטה בפרסום ■ במסגרת הקיצוצים עשויה הפקת "האח הגדול" להידחות לתחילת השנה הבאה
אחרי עשור שבו שילוב של פרסומות בתוכניות ובכתבות סביב יום השנה לאסון התאומים נחשב כחילול הקודש, אובדן ההכנסות מפרסומות מתחיל להציק לגופי המדיה בארה"ב
אחרי שבמשך שנים סימנו המפרסמים את שידורי ה-11 בספטמבר באיקס שחור, הם צפויים השנה להפגין נוכחות, ובתוכניות הזיכרון והתעודה ישולבו חסויות ומקבצי פרסומות
אני מודה: גם אני זע באי-נוחות על הספה מול הטלוויזיה כשמופיע תוכן שיווקי מסוג מסוים
בדיקת מגזין "פירמה" מעלה כי למרות האיסור בחוק, תוכן שיווקי מציף את הערוצים המסחריים ואת הרדיו האזורי ■ הרשות השנייה: "ז'אנר תוכניות הבישול סובל מריבוי הפרות"
מהנתונים עולה כי הרייטינג הכללי ברבעון השני צנח ואיתו מחירי הפרסום, ואילו המשווקים עברו לשבת על הגדר לאור המחאות החברתיות והביאו את המפרסמים לגייס פחות עובדים
רשת הכבלים של אופרה ווינפרי לא עמדה בתחזיות הרייטינג, אבל לקראת עונת הסתיו מקווים אנשי OWN שהמפרסמים ייתנו לה עוד הזדמנות
ויכוח בפאנל "תוכן שיווקי מול הרגולציה" בוועידת תקשורת ונתח שוק ■ רהב למנכ"ל הרשות השנייה מנשה סמירה: "אתם לא אוכפים את זה. יותר קל לתת קנס לחברות החדשות ולאיים"
עפ"י חוק רשות השידור החדש, מועצה חדשה תהיה אמונה על תשדירי השירות והחסויות בערוץ
9 מיליוןבנק לאומיגיאוקרטוגרפיההפרסומות הזכורות והאהובותהרשות השנייהערוץ 14פרסוםפרסומותשטראוסתאגיד השידור "כאן"