פרסום בטלוויזיה

כתבות אחרונות

 

התוכניות עם הספוטים הכי יקרים בארה"ב: "אמריקן איידול" וערב הפוטבול

עפ"י "אד אייג'", המחיר הממוצע של ספוט של 30 שניות בתוכניות אלה הוא 468-640 אלף דולר

אדוורטייזינג אייג' 02.11.2011

בכיר בערוץ 2: אוקטובר היה החודש הכי קשה מאז קם הערוץ

אוקטובר אמנם הדביק את הישראלים אל המסך בשל האירועים החדשותיים - אך הרחיק את המפרסמים ■ ההשלכות יובילו את הזכייניות להפסד של עד 200 מיליון שקל בסוף השנה

לי-אור אברבך 01.11.2011

קיפאון בהפקות טלוויזיה: "עשרות אם לא מאות אנשים יפוטרו"

גל ההקפאות של תוכניות טלוויזיה מביא לפיטורי עשרות עובדים ■ חלק מבכירי התעשייה תולים את האשמה במחאה שהבהילה את המפרסמים, ויש הטוענים כי המצב דווקא יביא לשפיות בשוק

רועי ברק 01.11.2011

מיוחד: 10 התופעות הבולטות של השנה שהשפיעו על המסך הישראלי

"הדור הבא" של ערוץ 10, טאבלטים, שינוי שיטת הרייטינג ופרשות מרגול ושלדון אדלסון - אלה מקצת האירועים בתשע"א שהשפיעו על המסך ועל הצופים וגם על המתרחש מאחורי הקלעים

לי-אור אברבך 27.09.2011

ראש השנה 2011: ירידה חדה בהיקפי הפרסום

התקופה שלפני ראש השנה, שלרוב מסמנת גאות בפרסום, מצביעה השנה על כיוון שונה לגמרי ■ בתקופה שלפני החג היקפי הפרסום ירדו בכ-8%, והמפרסמים הגדולים מורידים את הווליום

ענת ביין-לובוביץ' 22.09.2011
הפקות מקור | לפני כולם

ערוץ 10 דוחה את הפקת פרויקט הריאליטי "מאורגנים"

‎הדחייה היא בין היתר בעקבות ההאטה בפרסום שמשפיעה על הפקות רבות בשוק הטלוויזיה

רועי ברק 21.09.2011

ההצגה חייבת להימשך

חברות רבות לקחו השנה חסות על משדרי ה-11 בספטמבר. האמריקנים כבר בשלים לכך

ארי מרקין 13.09.2011
האח הגדול | לפני כולם

קשת מוציאה עובדים לחופשה ללא תשלום

למרות שיאי הרייטינג האחרונים, זכיינית ערוץ 2 קשת תסיים את הרבעון בהפסד עקב ההאטה בפרסום ■ במסגרת הקיצוצים עשויה הפקת "האח הגדול" להידחות לתחילת השנה הבאה

לי-אור אברבך 12.09.2011

האם תחנות הטלוויזיה בארה"ב ישדרו פרסומות ב-11 בספטמבר?

אחרי עשור שבו שילוב של פרסומות בתוכניות ובכתבות סביב יום השנה לאסון התאומים נחשב כחילול הקודש, אובדן ההכנסות מפרסומות מתחיל להציק לגופי המדיה בארה"ב

רן דגוני, וושינגטון 11.09.2011

הטלוויזיה בארה"ב: הפרסומות חוזרות לשידורי ה-11 בספטמבר

אחרי שבמשך שנים סימנו המפרסמים את שידורי ה-11 בספטמבר באיקס שחור, הם צפויים השנה להפגין נוכחות, ובתוכניות הזיכרון והתעודה ישולבו חסויות ומקבצי פרסומות

אדוורטייזינג אייג' 28.08.2011

מפרסמי מעמד הביניים

אני מודה: גם אני זע באי-נוחות על הספה מול הטלוויזיה כשמופיע תוכן שיווקי מסוג מסוים

ארז ברגבאום 16.08.2011

עקב הפרות תוכן שיווקי: חלק מתוכניות הבישול יירדו מהאוויר

בדיקת מגזין "פירמה" מעלה כי למרות האיסור בחוק, תוכן שיווקי מציף את הערוצים המסחריים ואת הרדיו האזורי ■ הרשות השנייה: "ז'אנר תוכניות הבישול סובל מריבוי הפרות"

יובל אביבי, עמית דקל ולילך שחם-קציר 15.08.2011

מדד הפרסום לרבעון השני של 2011: סימנים של האטה

מהנתונים עולה כי הרייטינג הכללי ברבעון השני צנח ואיתו מחירי הפרסום, ואילו המשווקים עברו לשבת על הגדר לאור המחאות החברתיות והביאו את המפרסמים לגייס פחות עובדים

ענת ביין-לובוביץ' 01.08.2011

למרות הרייטינג החלש: אופרה ווינפרי לא מוותרת

רשת הכבלים של אופרה ווינפרי לא עמדה בתחזיות הרייטינג, אבל לקראת עונת הסתיו מקווים אנשי OWN שהמפרסמים ייתנו לה עוד הזדמנות

אדוורטייזינג אייג' 24.07.2011

רני רהב: "מעולם לא לקחתי שקל אחד מתוכן שיווקי"

ויכוח בפאנל "תוכן שיווקי מול הרגולציה" בוועידת תקשורת ונתח שוק ■ רהב למנכ"ל הרשות השנייה מנשה סמירה: "אתם לא אוכפים את זה. יותר קל לתת קנס לחברות החדשות ולאיים"

רועי ברק 13.07.2011

זכייני ערוצים 2 ו-10 ידרשו פיקוח חיצוני על הפרסום ברשות השידור

עפ"י חוק רשות השידור החדש, מועצה חדשה תהיה אמונה על תשדירי השירות והחסויות בערוץ

לי-אור אברבך 24.05.2011

   91011121314151617181920212223   

   נמצאו 360 כתבות   |   עמוד 18 מתוך 23