התקציב טופל בשנים האחרונות בפובליסיס ישראל ■ הפרידה מפובליסיס נערכה על רקע רה-ארגון בקבוצה
זאת 5 שנים לאחר הפסקת ההתקשרות בין תאומים וגיתם לבין תנובה ■ תאומים יעבוד בצמוד למנכ"ל הקבוצה, אייל מליס, ויהיה אחראי לשיקום המותג תנובה ולבניית מעמדה של החברה בזירה הציבורית
למה בחרנו דווקא בגוגל, על אף שהיא לא סוכנות קלאסית? ■ מה החזיר את מקאן למשחק? ■ ומה צופנת 2017 לראובני-פרידן, באומן, AVRAHAM ומצטיינים אחרים?
קבוצת SAMGAL עוסקת במטבחי יוקרה, מוצרי חשמל לבית ותכנון וייצור ארונות ■ היקף התקציב צפוי לעמוד על כ-3 מיליון שקל
המשרד, שמטפל בתקציב שלמה SIXT שאף הוא בעלות קבוצת שמלצר, איבד לאחרונה את תקציב סמל"ת ונשאר פתוח לטיפול במותג רכב אחר
השינויים במערך הפרסום של אסם - בעקבות סגירת משרד הפרסום פובליסיס ישראל
הבעלות על הסוכנות החדשה, שעדיין אין לה שם, תתחלק בין גולן פרצר, איל סעדה וגיתם
יו"ר האיגוד: "חלק הולך וגדל מהוצאת המפרסמים לפרסום אינו נמדד על ידי יפעת, ולכן אינו משקף במדויק את פעילות משרדי הפרסום ואת גודלם"
בתקציב הפרסום של בוש, בהיקף של כ-3 מיליון שקל, מטפל בשנים האחרונות משרד הפרסום גיתם BBDO
באומן צובר 50 נקודות ומספר ניכר של מדליות ■ מפתיעים: גיתם במקום השני עם 31 נקודות, וענבר-מרחב במקום החמישי עם 8 מדליות
במכרז מתמודדים מקאן ת"א וגיתם BBDO, והוא הגיע לשלב הסופי
היקף התקציב צפוי לעמוד על כ-5 מיליון שקל
ישיק את מהלך הסניפים הדיגיטליים שלו באמצעות קמפיין דיגיטל בלבד, באמצעות משרד הפרסום גיתם ■ מדובר בצעד לא רגיל למפרסם בתחום הבנקאות
באומן מציג הצלחה בגיוס לקוחות חדשים ושמירה על לקוחות ותיקים; זכה במקום הראשון בקקטוס הזהב והתמקם גבוה בדירוג האהובות והזכורות ובמדד יו-טיוב ■ הסרטונים עם דניס זמרת החתונות לברנפלקס זכו לתהודה עצומה ■ גיתם (מקום 2) ראובני פרידן (3) ויהושע (5) שומרים על יציבות
חברת הביטוח, שלא פרסמה כמעט בכלל ב-4 השנים האחרונות, מתעתדת ליישר קו עם השוק ולהתחיל להשקיע בפרסום
בשלב זה הזכייה מתייחסת להובלת פרויקט בינלאומי שאמור לקום במספר יעדים בעולם
TMFאדלר חומסקיבאומן בר ריבנאייהושע TBWAמקאן תל-אביבמשרדי פרסוםענף הפרסוםפרסוםראובני פרידןתקציב פרסום