גיתם

כתבות אחרונות

 

איש הפרסום מושיק תאומים מייעץ לשר האוצר הנכנס יובל שטייניץ

שטייניץ ותאומים, בעלי משרד הפרסום גיתם BBDO, מיודדים מזה זמן רב ; תאומים: "כאיש עסקים פרטי איני נוהג לדווח על עסקיי ועל קשריי. אני תמיד מוכן וגאה לסייע במשימות לאומיות"

רן רימון 16.04.2009

מפעל הפיס מגיע לקאמפ נואו: יפרסם כרטיסי חישגד במשחקים של ברצלונה

החל מהשבוע הבא יעלה קמפיין מפעל הפיס על שלטי הפרסום האלקטרוניים באצטדיון של מוליכת הליגה הספרדית ; הפרסום יעלה באמצעות גיתם BBDO בעלות כוללת של 200 אלף שקל

טל וולק 18.03.2009

המשנה למנכ"ל גיתם: "גם השנה לא נראה ירידה משמעותית בעמלות הפרסום"

לפני כשנה החליטו בגיתם לאחד בין מחלקת האוף-ליין והאון-ליין ; בראיון ל"גלובס" מסבירה המשנה למנכ"ל מיכל דבורצקי איך יעבוד המודל החדש, ולמה בישראל עושים קמפיינים טובים אבל לא כאלה שמוציאים ממנה "וואו"

נועה פרג 02.02.2009

האם תנובה מתעתדת לבצע שינויים נוספים במערך הפרסום שלה?

ל"גלובס" נודע כי מנהלי אדלר-חומסקי נפגשו עם בכירים בתנובה: עם זהבית כהן, מנכ"ל אייפקס, ועם ענת גרוס, מנהלת חטיבת השיווק בתשלובת החלב ; באחרונה הועברו מספר תקציבי פרסום של הקבוצה מגיתם למקאן

ענת ביין-לובוביץ' 29.01.2009

תקציב הפרסום של "אדום אדום" של תנובה עובר לגליקמן-נטלר-סמסונוב

היקף התקציב מוערך ב-4-5 מיליון שקל ; בימים הקרובים תחליט תנובה היכן יטופל תקציב הפרסום של המותג טירת צבי, המטופל כיום בגיתם BBDO

ענת ביין-לובוביץ' 20.01.2009

מועמד חדש לתפקיד יו"ר איגוד חברות הפרסום: מודי כידון

גורמים בענף פנו בימים האחרונים גם לגיל סמסונוב, אך הוא העדיף לוותר על התפקיד ; כידון, מבעלי משרד הפרסום גיתם BBDO, ישקול בתוך 48 שעות אם להיענות להצעה

‎‎‏ ענת ביין-לובוביץ'‏ 19.01.2009

יגאל שמיר: "צריך להחזיר את 'קקטוס הזהב' למכנה משותף רחב יותר"

שמיר, מנהל הקריאייטיב של גליקמן-נטלר-סמסונוב, עזב את משרד הפרסום גיתם לטובת שותפות בגליקמן - ונטע את הבית החדש חזק בעשירייה הראשונה ; כעת הוא מקבל לידיו את ניהול תחרות "קקטוס הזהב"

ענת ביין-לובוביץ' 06.01.2009

מקאן, גיתם וגליקמן מתמודדים על תקציב הפרסום של "אדום אדום"

לאחר שנים של השקעה מינורית בפרסום מתכננת תנובה השקה מחודשת למותג הבשר המצונן, המהווה את אחד הכישלונות הצורבים שלה בשנים האחרונות

ענת ביין-לובוביץ' 05.01.2009

קיצוצים גם במשרד הפרסום גיתם: הבכירים יקצצו בשכרם, העובדים ייצאו לחופשה

גיתם מצטרפת למשרדי הפרסום מקאן אריקסון, זרמון-גולדמן וראובני-פרידן, שכבר החלו בתהליכי התייעלות: החל מחודש ינואר יקוצץ שכר הבכירים במשרד ב-10% ועובדי החברה יצאו יומיים בחודש לחופשה ללא תשלום

‎‎‏ ענת ביין-לובוביץ'‏ 31.12.2008

נחלשת אחיזתה של גיתם בתנובה: תקציב הפרסום של החלב עובר למקאן

בנוסף יעבור למקאן גם תקציב הפרסום התדמיתי של החברה ; בתנובה בוחנים את השותפות רבת השנים עם גיתם גם בתחום היח"צ

ענת ביין-לובוביץ' 21.12.2008

סלקום מתחילה להפעיל את שירות "זמן is money"

השירות החדש, שנחשף לראשונה ב"גלובס", מציע דקות זמן אוויר תמורת צפייה בפרסומות ; המהלך ילווה בקמפיין תחת הסיסמה "אל תסתכל על זה אם לא משלמים לך", באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO

‎‎‏ענת ביין-לובוביץ'‏ 14.09.2008

   12345678910111213   

   נמצאו 203 כתבות   |   עמוד 13 מתוך 13