מזגני טורנדו

כתבות אחרונות

 

אדלר-חומסקי ו-JWT מתמודדים על תקציב הפרסום של מזגני אלקטרה

התקציב של חטיבת המזגנים, בהיקף של 20-15 מיליון שקל בשנה, מנוהל כיום במשרד הפרסום JWT ישראל

ענת ביין-לובוביץ' 18.11.2009

תקציב הפרסום של מזגני טורנדו עבר מאדלר-חומסקי לשלמור-אבנון-עמיחי

מדובר באחד מתקציבי הפרסום הגדולים בשוק, שהיקפו ב-2008 נאמד בכ-22 מיליון שקל במחירים ריאליים

ענת ביין-לובוביץ' 14.09.2009

מקאן, שלמור ואדלר מתמודדים על תקציב הפרסום של קבוצת טורנדו

התקציב, המטופל כיום באדלר-חומסקי&ורשבסקי, הוא בהיקף של 22 מיליון שקל ■ פגישת היכרות נערכה עם נציגי שלמור ועם נציגי מקאן, שכבר ערכו להנהלת טורנדו פרזנטציה

ענת ביין-לובוביץ' 03.09.2009

פרטנר - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-328 אלף דולר

פלאפון מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-76 אלף דולר

נתי יעקובי 09.08.2009

תקציב הפרסום של קבוצת טורנדו בהיקף 22 מיליון שקל צפוי לצאת למכרז

מדובר באחד מתקציבי העוגן של אדלר-חומסקי, שהצטרף באחרונה למערך הפרסום של המתחרה אלקטרה ■ מקורבים: הקבוצה מכוונת למשרד גדול - מקאן, שלמור או יהושע

ענת ביין-לובוביץ' 03.08.2009

פלאפון - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-386 אלף דולר

המותג פלאפון מוביל השבוע גם את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-109 אלף דולר

נתי יעקובי 26.07.2009

פרטנר - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-618 אלף דולר

פלאפון מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-171 אלף דולר ■ מלבד החברות הסלולריות, גם חברות המזגנים - טורנדו ואלקטרה - ממשיכה לבלוט בפרסום בטלוויזיה וברשת

נתי יעקובי 19.07.2009

פרטנר - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-651 אלף דולר

ויזה כאל מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-99 אלף דולר

נתי יעקובי 12.07.2009

פרטנר - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-753 אלף דולר

פלאפון מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-143 אלף דולר

נתי יעקובי 05.07.2009

חישגד של מפעל הפיס - המותג המושקע ביותר השבוע עם השקעה של כ-417 אלף דולר

רשת האופנה קסטרו מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-87 אלף דולר

נתי יעקובי 21.06.2009

בנק לאומי - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-422 אלף דולר

013 נטוויז'ן מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-92 אלף דולר

נתי יעקובי 14.06.2009

פלאפון - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-476 אלף דולר

פלאפון מוביל השבוע גם את הפרסום ברשת עם השקעה של כ-172 אלף דולר ■ לקראת שבועות, רק תנובה מראה נוכחות בטבלאת 5 המותגים המושקעים ביותר, עם השקעה בפרסום של כ-373 אלף דולר

נתי יעקובי 24.05.2009

ראש בראש בסלולר: פלאפון - הפרסומת הזכורה ביותר השבוע, סלקום - הפרסומת האהובה

גיאוקרטוגרפיה: בדירוג השתלבו השבוע שתי פרסומות שכבר אינן משודרות יותר - יופלה וקוקה-קולה זירו

ענת ביין-לובוביץ' 24.05.2009

סלקום - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-525 אלף דולר

חברת הסלולר סלקום מורידה את ההשקעה בפרסום באינטרנט, אך ממשיכה להוביל את ההשקעה בפרסום OFFLINE ; גוליבר תיירות הובילה בשבוע החולף את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-59 אלף דולר

נתי יעקובי 26.04.2009

מזגני טורנדו - הפרסומת הזכורה ביותר השבוע, רשות המים - הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לטורנדו ממוקמת בטבלת הזכורות כבר 5 חודשים ; הפרסומת לבזק הגיעה למקום השלישי גם בדירוג הזכורות וגם בדירוג האהובות

אורי רודריגז-גרסיא 18.09.2008

   123456   

   נמצאו 95 כתבות   |   עמוד 6 מתוך 6