בשורה העליונה דיווחה החברה על הכנסות של 6.2 מיליארד דולר, לעומת 5.97 מיליארד דולר ברבעון המקביל אשתקד - בהתאם לציפיות האנליסטים
בתקופה של אי ודאות בסביבה הכלכלית, הזדמנויות ההשקעה הטובות ביותר מצויות בקרב המניות של החברות הסולידיות שלהן מודלים עסקיים מוכחים, מאזנים חזקים ורווחיות יציבה
סוכנות הדירוג מודי'ס הודיעה כי בכוונתה לבחון מחדש דירוג Aa1 לספרד מתוך כוונה להוריד את דירוגה ■ התשואה על אג"ח של ספרד טיפסו בעוד 4 נקודות בסיס לרמה של 5.59%
אל מול פתיחה חזקה של הרבעון הרביעי של השנה בשווקים, ממליצים באתר InvestorPlace למשקיעים לרכוש 4 מניות, שצפויות להמשיך במומנטום חיובי
960 מיליון דולר כבר גויסו לקראת משחקי לונדון 2012 מספונסרים ומפרסמים; ראש מחלקת השיווק של הוועד: "הסיטואציה הכלכלית בשוק נרגעה מעט"
רשת המזון המהיר תעלה מחירים בארה"ב ובאירופה בשל צפי לעליית מחירי החיטה והבשר ב-2%-3% ב-2011 ■ החברה לא פירטה שיעור העלאת המחירים הצפויה בכל מוצריה
לו הציגו מקדונלד'ס את הקונספט בפייסבוק, הם היו יכולים לחסוך מעצמם ביקורת
מדובר בתשדיר שלא למטרות רווח של ארגון התומך בתזונה צמחונית ■ הפרסומת מקשרת באורח ישיר בין התקפי לב לאכילת המבורגרים נוטפי כולסטרול מתוצרת מקדונלד'ס
אופ"א הודיעה כי ענקית האלקטרוניקה שארפ תהיה שותפה רשמית שלה במשחקי אליפות אירופה בעוד שנתיים; מצטרפת למקדונלד'ס, יונדאי-קיה, קוקה-קולה, קרלסברג, אדידס וקסטרול
התחרות עם שופרסל מביאה את מגה בול לראש דירוג המותגים המושקעים ■ מקדונלד'ס חוזרת לחמישייה הפותחת
ההצהרה שפרסם הקבינט קראה גם לשרים לעודד שותפויות זרות – בפרט בתעשיות היי-טק – ולעודד השקעות אסטרטגיות זרות במניות של חברות סיניות שמחירן נקוב ביואן
המכירות בארה"ב בסניפים הפתוחים מעל לשנה עלו ב-5.7%, באירופה רשמה מקדונלד'ס עלייה של 5.3%, ובאזורים הנותרים נרשמה העלייה המשמעותית ביותר - 10.1% ■ מניית החברה עולה כ-1% במסחר המוקדם בניו-יורק
Twisted Fly: הדמות של מרקו בקמפיין של חברת הכבלים עוררה את מרבית הדיונים ברשת סביב הפרסומת
הרווח הסתכם ב-1.23 מיליארד דולר או 1.13 דולר למניה - סנט אחד מעל לצפי ■ הכנסות החברה עלו ל-5.95 מיליארד דולר, כאשר הגידול במכירות היה בכל האזורים בעולם בהם פועלת החברה
למקום השני בטבלת המותגים המושקעים בשבוע החולף הגיעה סופר-פארם, עם השקעה בפרסום של כ-1.2 מיליון שקל
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת היא הזכורה ביותר כבר שבוע שלישי ברציפות, אך שיעורי הזכירה אליה ממשיכים לרדת
עלי אקספרסחרם צרכניםישראל במלחמהמזון מהירמסחר מקווןמסעדותסטארבקסקניות באינטרנטרוסיהשיווק