גיאוקרטוגרפיה: למרות השקעה נמוכה יחסית, הפרסומת ל-Old Spice ממוקמת גבוה במדד האהובות
אדלר-חומסקי גבר בשלב הגמר על מקאן-אריקסון וגליקמן-נטלר-סמסונוב ■ היקף תקציב הפרסום של ישרוטל עמד ב-2011 על כ-14 מיליון דולר במחירי מחירון
במכרז על התקציב התמודדו גם ברוקנר-נטע-יער וראובני-פרידן ■ ב-2011 עמד תקציב AIG, שטופל ע"י זרמון-גולדמן, על כ-17.3 מיליון דולר במחירי מחירון
היקף התקציב, שטופל עד לאחרונה בשלמור-אבנון-עמיחי, יעמוד על 6 מיליון שקל
ב-2011 עמד תקציב הפרסום של רשת ישרוטל על 14 מיליון דולר במחירי מחירון
שנת המחאה: מרבית המשרדים יעדיפו לשכוח את 2011, אך מתוך השבר צצה ההזדמנות של המשרדים הבינוניים והקטנים לחזק את מעמדם ■ עפ"י יפעת בקרת פרסום, היקף תקציבי הפרסום המתנהלים ב-20 המשרדים הגדולים ירד ב-6.7%
על התקציב יתמודדו אדלר, ברוקנר וראובני ■ זרמון-גולדמן, המטפל בתקציב, לא הוזמן להתמודד ■ ב-2011 עמד היקף התקציב על כ-17 מיליון דולר
בשנת 2011 עמד היקף הפרסום של המותג על 6.7 מיליון דולר במחירי מחירון
ל"גלובס" נודע, כי על התקציב צפויים להתמודד גיתם, ברוקנר, באומן, אדלר וגם שלמור שמחזיק בתקציב
התוכי וה-POWER NGN של בזק בינלאומי בראש רשימת 5 המותגים המושקעים בפרסום ■ מדובר בסיומה של פריסת הכבל התת מימי מישראל לאירופה שיהווה אלטרנטיבה לכבל היחיד הקיים היום
על התקציב, בהיקף של כ-5 מיליון שקל, מתמודדים משרדי הפרסום LEAD מקבוצת אדלר-חומסקי, אשכנזי-זלצמן ושמעוני-פינקלשטיין-ברקי
ענף הפרסום היה בין הראשונים שהחלו בפיטורי עובדים ■ האם זה בגלל המפרסמים שנלחצו מהמחאה החברתית וסגרו את הברז - או שזהו לחץ לא מוצדק?
לברון מסמן את ההאטה בענף הפרסום, מתמודד עם הפיכת הארץ ל"רפובליקה של צרכנים", ולא פוסל את האופציה להיות הראובן אדלר של החבר מהתיכון, יאיר לפיד ■ ראיון למגזין G
ויסוצקי רכשה את קונדיטוריית לחמי בתחילת 2011 מידי איש העסקים סטף ורטהיימר ומשפחת זהר תמורת כ-6.5 מיליון דולר, והיא עומדת לבצע השקה מחודשת למותג
עם זאת, נראה כי באדלר לא מתכוונים להיפרד לגמרי מארז, שנחשב לאחד מאנשי הדיגיטל הבולטים בענף, ומנהלים עימו משא-ומתן לשותפות במיזם סטארט-אפים וניו-מדיה
על התקציב מתמודדים בין היתר משרדי הפרסום אדלר-חומסקי וגליקמן-נטלר-סמסונוב
בנק דיסקונטהפרסומות הזכורות והאהובותמקאן תל-אביבמשרדי פרסוםענף הפרסוםפובליסיס גרופפרסוםפרסומותראובני פרידןתקציב פרסום