התפטרותה של זהבית כהן ומינוי שלמה רודב ליו"ר תנובה עשויים לסלול מחדש את הדרך של אדלר-חומסקי למערך הפרסום של החברה ■ מי ירוויח ומי ייפגע מ"ניקוי האורוות" בתנובה?
השכר ואפשרויות הקידום פחות חשובים לעובדים, שמעדיפים תקציבים זוהרים עם "באזז" בשוק
פרוטוקול דירקטוריון מפעל הפיס שהגיע לידי "גלובס" מספק הצצה נדירה על מה באמת קרה במכרז הפרסום בהיקף 40 מיליון שקל בהשתתפות אדלר, גיתם, ראובני-פרידן ושלמור-אבנון-עמיחי
שני המשרדים מטפלים בתקציב מאז 2006 ■ על תקציב מפעל הפיס, בהיקף 40 מיליון שקל, התמודדו גם ראובני-פרידן ושלמור-אבנון-עמיחי
ראובני-פרידן ושלמור-אבנון-עמיחי יציגו ביום ראשון הקרוב את מצגות הקריאייטיב שהכינו למפעל הפיס, ואילו גיתם BBDO ואדלר-חומסקי יציגו ביום שני
חודשיים לאחר סיום המכרז, חברת האשראי צפויה להודיע בקרוב על התוצאות ■ 3 משרדי פרסום הגיעו לשלב הגמר במכרז - באומן-בר-ריבנאי, גלר-נסיס ואדלר-חומסקי
היקף תקציב הפרסום של עיריית ת"א עומד על 8 מיליון שקל ■ התקציב מטופל כיום במקאן
במחצית הראשונה של 2011 משרדי הפרסום הבינוניים המשיכו להתחזק ■ מקאן ממשיך להוביל למרות שירד בהיקפיו ■ פרט לאדלר-חומסקי שצמח ב-7%, כל 5 המשרדים הגדולים קטנו
קמפיין "הסקפטים" לטיפול בהתקרחות של MSD זכה בתחרות של המי"ל בפרס הגרנד אפי
תקציב הפרסום של רשת בתי-הספר יואל גבע נוהל במשך 20 שנה ע"י משרד הפרסום אקספרט
ב-2010 עמד התקציב על 4.3 מ' ד' במחירי מחירון ■ זרמון איבד לאחרונה גם את תקציב סיטרואן
ערכה פגישות עם מספר משרדי פרסום ■ אדלר-חומסקי, המטפל בתקציב הפרסום של אאודי, הציג במסגרת הבדיקה של צ'מפיון פרזנטציית קריאייטיב
מכרז הפרסום יתייחס לשני מותגי האשראי של הקבוצה - ישראכרט ואמריקן אקספרס ■ מתחילת השנה פרסמה החברה בהיקף של 7.6 מיליון דולר במחירי מחירון
עד כה רכשו את טפסי המכרז מקאן-אריקסון, המטפל כיום בתקציב, אדלר-חומסקי וזרמון-גולדמן
מדובר בנתח קטן יחסית מתקציב הפרסום, שעמד ב-2010 על מיליון דולר במחירי מחירון
הלקוחות של אדלר-חומסקי משתלטים הפעם על הטבלה השבועית של המותגים המושקעים
בנק דיסקונטהפרסומות הזכורות והאהובותמקאן תל-אביבמשרדי פרסוםענף הפרסוםפובליסיס גרופפרסוםפרסומותראובני פרידןתקציב פרסום