זאת בשל העצירה הכמעט מוחלטת בפרסום על רקע מבצע "צוק איתן" ■ אדלר-חומסקי: "ימי החופש יוחזרו אם המשרד יעמוד בכל זאת ביעדיו עד סוף השנה"
ההיקף הריאלי של התקציב: 12 מיליון שקל ■ תקציב האופנה של גולף טופל עד לאחרונה בבורודה-קפלן, ואילו תקציב רשת גולף אנד קו טופל בפוקס-גורן-גלעדי
הפניקס אימצה אסטרטגיה לא מקובלת בענף הפרסום, שלפיה למרות שתקציב הקריאייטיב מנוהל באופן קבוע באדלר-חומסקי, החברה מתמחרת מחדש כל רבעון בין חברת המדיה של אדלר חומסקי לבין חברות מדיה מתחרות
זאת עד תום מכרז התקשורת על תדרי דור 4 ■ החברה תימנע מפרסום לפחות עד אחרי החגים, וזאת מאחר שממילא אינה יכולה לספק בשלב זה את השירות
התקציב הגבוה, שיעמוד על 12 מיליון שקל, מסמן שינוי כיוון באסטרטגיית הקבוצה
זאת אחרי כ-5 שנים ■ בתחילת הדרך קיוו בפוגל שהשת"פ עם אדלר-חומסקי יוביל לרכישת מניות במשרד, אך המהלך לא התממש ■ פוגל: "הקשר שלנו עם קראט נוצר כתוצאה מהזדמנות לייצג חברות בינלאומיות הקשורות עם קראט העולמית"
זאת, בעקבות לחץ ממשרדי הפרסום שלה ■ שטראוס היא המפרסמת הגדולה בישראל ■ לחברה מדיניות של הפרדת הקריאייטיב והמדיה, אך כעת נעשים לחצים מצד אדלר ובאומן לשנות את המצב
זאת, למרות שאמורים היו לעלות רק 4 משרדים ■ המשרדים יצטרכו להציג בעוד שבועיים מצגות קרייאיטיב ואסטרטגיה, ולאחר מכן ייערך שלב התמחרות
הקרן תתמקד בחברות שנמצאות אחרי שלב הדמו או בתחילת שלב הבטא בתחומים כמו מסחר מקוון, AdTech, סושיאל, מובייל ועוד ■ תשקיע עד מיליון דולר בכל חברה, תוך ליווי מקצועי וחיבור לכישורים ולקשרים של הקבוצה בארץ ובעולם
אמיר גיא, היו"ר החדש של איגוד חברות הפרסום, נחוש להחזיר את היוקרה לענף, כדי שמפרסמים יבינו אחת ולתמיד את ערכו האמיתי של קריאייטיב משובח ■ והוא כבר לא מסתיר את השאיפה לעבור סוף-סוף את מקאן
לפני ימים ספורים איבדה יוניברסל מקאן את הטיפול בתקציב המדיה של ביטוח ישיר, שהיקפו נאמד ב-30 מיליון שקל
יפעת בקרת פרסום: ענף הפרסום הפך ב-2013 לריכוזי יותר, ו-5 המשרדים הגדולים מרכזים 56% מפעילות 20 הגדולים ■ אדלר, גליקמן, ראובני וליאו ברנט עלו; ואילו Y&R ופובליסיס ישראל רשמו גם השנה ירידות משמעותיות בהיקפים
תקציב המדיה של הרשת יישאר בקבוצת אדלר-חומסקי ויטופל בחברת מדיה קום
כפי שפורסם ב"גלובס", המכללה למינהל נמצאת במו"מ עם אדלר-חומסקי ■ המכללה: "תקנות חובת המכרזים אינן חלות עלינו, כי אנחנו לא מוסד מתוקצב"
תקציב הפרסום של המכללה למינהל נחשב ליוקרתי ולגדול מבין תקציבי המוסדות להשכלה גבוהה, והיקפו אשתקד עמד על כ-6.3 מיליון דולר במחירי מחירון
רלי טרייסטמן אגמי, שמאית מקרקעין ביצעה הערכת שווי למתחת המערבי בפרויקט הטמפלרים ■ פרויקט שרונה יכלול 33 בתים לשימור בני 2-3 קומות המיועדים למסחר ■ ההערכה בוצעה לגבי 15 בתיםפ הנמצאים בחלק המערבי
בנק דיסקונטהפרסומות הזכורות והאהובותמקאן תל-אביבמשרדי פרסוםענף הפרסוםפובליסיס גרופפרסוםפרסומותראובני פרידןתקציב פרסום