בתחרות הפרסום השנתית הגיע באומן-בר-ריבנאי למקום השני בהפרש של שתי נקודות ■ מקאן-אריקסון מתברג רק למקום השלישי ■ זכיית גיתם מבוססת על הצלחת קמפיין "הובה בובה"
התקציב טופל בשנים האחרונות באדלר-חומסקי ■ ב-2010 עמד התקציב על 1.5 מיליון דולר
היקף הפרסום של בית ההשקעות פסגות עמד ב-2010 על 6.5 מיליון דולר במחירים ריאליים
חברת ההפצה משווקת מותגים של חברות בינלאומיות ומקומיות שטופלו עד כה במספר משרדי פרסום ■ היקף התקציבים של מותגי דיפלומט עומד על כ-8-10 מיליון שקל במחירים ריאליים
המשרד המוביל מבחינת מועמדויות הוא מקאן-אריקסון עם 45 עבודות, במקום השני באומן-בר-ריבנאי עם 40 מועמדויות, ובשלישי אדלר-חומסקי עם 35 עבודות
בשלב הראשון תרכוש הקבוצה 25% ממניות בריקמן עם אפשרות להגיע בהמשך ל-49% ■ חברת המדיה של אדלר-חומסקי, מדיה קום, תרכוש מעתה מדיה עבור בריקמן
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של המשרד לאיכות הסביבה עם טל פרידמן היא האהובה ביותר
היקף התקציב: כ-1.5 מיליון דולר ■ בין היתר הוזמנו להשתתף במכרז שלמור, באומן ואדלר
כפי שנחשף אתמול ב"גלובס", בפסגות הוחלט לצאת למכרז על תקציב הפרסום, שטופל מאז 2006 בידי אדלר-חומסקי ■ פנייה נעשתה גם ליהושע TBWA, שבחר לא להתמודד
התקציב, בהיקף של כ-6.5 מיליון דולר, טופל מאז 2006 בידי משרד הפרסום אדלר-חומסקי
אדלר-חומסקי בולט השבוע במדד הפרסומות הזכורות עם לא פחות מ-4 פרסומות בולטות
ההשקה צפויה לעורר פעילות פרסומית של השחקניות החזקות בקטגוריה - סימילאק ומטרנה
הניסיונות של משרד אדלר-חומסקי להעביר אליו את תקציב הפרסום של הקבוצה לא צלחו
על התקציב מתמודדים מקאן-אריקסון, באומן-בר-ריבנאי, גליקמן-נטלר-סמסונוב ואדלר-חומסקי שמטפל כיום בתקציב ■ ב-2010 עמד התקציב על 18 מיליון דולר במחירי מחירון
שובל, ששימש עד לאחרונה כסמנכ"ל השיווק והמסחר של נענע10, יהיה אחראי על רכש המדיה באינטרנט בחברת מדיה קום
הסיפור המשמעותי של דירוג משרדי הפרסום של יפעת ב-2010 הוא התחזקות הבינוניים ובראשם יהושע, גליקמן וראובני ■ משרד שמדורג מחוץ ל-20 הגדולים מתקשה להתקיים
בנק דיסקונטהפרסומות הזכורות והאהובותמקאן תל-אביבמשרדי פרסוםענף הפרסוםפובליסיס גרופפרסוםפרסומותראובני פרידןתקציב פרסום