אדלר חומסקי

כתבות אחרונות

 

תקציב איי.די.איי עובר מיוניברסל מקאן ליוניון ולמדיה קום

מדובר בהישג טקטי לחברות המדיה של אדלר-חומסקי ושלמור-אבנון-עמיחי ■ איי.די.איי מחזיקה במותגים ביטוח ישיר, אישי ישיר ו-9 מיליון ■ ב-2009 עמד היקף הפרסום של הקבוצה על כ-10 מיליון דולר במחירים ריאליים

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 21.01.2010

מסתמן: תקציב הפרסום של פולקסווגן יעבור לאדלר במהלך 2010

נכון להיום טרם נקבע תאריך יעד לביצוע המהלך ■ מערך הפרסום של צ'מפיון מוטורס מורכב כיום מאדלר-חומסקי&ורשבסקי ופוגל-אוגילבי ■ ב-2009 השקיעה צ'מפיון מוטורס כ-2 מיליון דולר בפרסום המותג פולקסווגן

ענת ביין-לובוביץ' 13.01.2010

באומן-בר-ריבנאי זכה במכרז לפרסום מנהרות הכרמל

מדובר במכרז סגור בהיקף 4 מיליון שקל בו התמודד באומן-בר-ריבנאי מול אדלר-חומסקי - שניהם מקושרים לחברות המפעילות את מנהרות האגרה בחיפה

ענת ביין-לובוביץ' 12.01.2010

דירוג משרדי הפרסום ב-2009: אדלר-חומסקי צמח ב-15%, עלייה של 2% למקאן שנותר בראש

יפעת בקרת פרסום: למרות שעוגת הפרסום קטנה בכ-5%, גליקמן-נטלר-סמסונוב ממשיך במגמת הצמיחה ■ המשרדים הגדולים מגדילים את נתחם ורושמים קיטון מינורי או סטגנציה ■ שטרית מדיה גרופ נכנס לטבלה בסערה

ענת ביין-לובוביץ' 11.01.2010

פוגל-אוגילבי ירכוש את המדיה באמצעות חברת מדיה קום

מקורבים לעסקה: בעתיד צפוי שיתוף-הפעולה להתרחב לרכישת מניות של פוגל-אוגילבי ע"י אדלר-חומסקי ■ ב-3 השנים האחרונות פוגל רכש את המדיה באמצעות יוניברסל מקאן

ענת ביין-לובוביץ' 16.12.2009

DMO הותירה חוב של מיליון שקל למשרד הפרסום בורודה-קפלן

בורודה-קפלן נרכש בשנה שעברה ע"י קבוצת אדלר-חומסקי ■ למשרד מחזור המוערך בכ-20 מיליון שקל בשנה, והיקף החוב של DMO עלול לצמצם או למחוק לחלוטין את הרווח של המשרד

ענת ביין-לובוביץ' 15.12.2009

במשרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי מחפשים עובדים בפייסבוק

במשרד יזמו, בשיתוף גולשי אתר הפייסבוק של "גלובס", תחרות בין הגולשים למציאת לעובדים

שירות גלובס 10.12.2009

מכרז הפרסום של קק"ל: כל המשרדים עלו לשלב הבא

במכרז מתמודדים גליקמן-נטלר-סמסונוב, זרמון-גולדמן, יהושע TBWA, שלמור-אבנון-עמיחי, אדלר-חומסקי ומקאן-אריקסון ■ היקף התקציב, שטופל עד כה באדלר-חומסקי, צפוי לעמוד השנה על כ-750 אלף דולר

ענת ביין-לובוביץ' 10.12.2009

תקציב מזגני אלקטרה בהיקף 22 מיליון שקל עובר לאדלר-חומסקי

עם כניסת אדלר-חומסקי לתקציבי אלקטרה, היה זה רק עניין של זמן עד שגם תקציב המזגנים - שטופל עד כה ב-JWT - יעבור למשרד ■ בכך "מפצה" אדלר-חומסקי על איבוד תקציב הפרסום של מזגני טורנדו

ענת ביין-לובוביץ'‏ 09.12.2009

פלאפון ואדלר בראש הפרסומות הזכורות

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לפלאפון היא גם המושקעת ביותר השבוע מבחינה תקציבית ■ הפרסומת של yes מוליכה את האהובות

ענת ביין-לובוביץ' 29.11.2009

בנק הפועלים - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-2.8 מיליון שקל

המסר עובר וגם דביר: הקמפיין המוצלח של מזרחי-טפחות הביא השבוע לתחייה מחודשת בתקציבי הפרסום של הבנקים

נתי יעקובי 22.11.2009

תקציב הפרסום של נוקיה עשוי לעבור מגלר-נסיס ל-JWT ישראל

בנוסף נבחנת גם העברת תקציב רכש המדיה ממדיה קום של גלר-נסיס ואדלר-חומסקי לקראט מדיה 1 ■ השינויים נבחנים בעקבות השינוי בתקציב הפרסום העולמי של נוקיה ■ היקף התקציב: כ-9 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 19.11.2009

אדלר-חומסקי ו-JWT מתמודדים על תקציב הפרסום של מזגני אלקטרה

התקציב של חטיבת המזגנים, בהיקף של 20-15 מיליון שקל בשנה, מנוהל כיום במשרד הפרסום JWT ישראל

ענת ביין-לובוביץ' 18.11.2009

גלר-נסיס זכה בתקציב הפרסום של מותג האופנה לי קופר

גבר בשלב הגמר על משרד הפרסום ענבר-מרחב-שקד ■ תקציב הפרסום של קונספט שיווק, זכיינית לי קופר, שטופל עד לאחרונה בפוגל-אוגילבי, עמד מתחילת 2009 על כמיליון דולר במחירי מחירון

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 17.11.2009

יורו ת"א, אדלר, ראובני, פוגל וגליקמן מתמודדים על תקציב הפרסום של נירלט

התקציב מטופל מאז 2005 במשרד הפרסום פוגל-אוגילבי ■ נירלט פרסמה מתחילת 2009 בהיקף של כ-1.7 מיליון דולר, שהם כ-600 אלף דולר במחירים ריאליים

ענת ביין-לובוביץ' 16.11.2009

רשת To Go מפסיקה את ההתקשרות עם משרד הפרסום אדלר-חומסקי

תקציב הפרסום של רשת הנעליים יטופל באופן עצמאי ע"י החברה, ואילו המדיה תירכש באמצעות JWT ישראל

ענת ביין-לובוביץ' 12.11.2009

   141516171819202122232425262728   

   נמצאו 433 כתבות   |   עמוד 22 מתוך 28