גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לפלאפון נמצאת בראש הטבלאות שבוע שלישי ברציפות הפרסומת להאגיס זוכה לאהדה גבוהה אחרי שבוע בלבד באוויר
למרות קמפיין ההשקה, פלאפון לא צופה השנה גידול בתקציב הפרסום יחסית ל-2008 גיל שרון: "פלאפון גייסה 50 אלף לקוחות לרשת החדשה עוד לפני ההשקה הרשמית"
קמפיין ראשון של המשרד צפוי בימים הקרובים התקציב, בהיקף של כ-10 מיליון שקל בשנה, טופל בשנים האחרונות באדלר-חומסקי
תקציב הפרסום של רב-בריח טופל בעבר ע"י GPS מקבוצת אדלר-חומסקי צפוי לעמוד השנה על כ-7 מיליון שקל
ל"גלובס" נודע כי מנהלי אדלר-חומסקי נפגשו עם בכירים בתנובה: עם זהבית כהן, מנכ"ל אייפקס, ועם ענת גרוס, מנהלת חטיבת השיווק בתשלובת החלב באחרונה הועברו מספר תקציבי פרסום של הקבוצה מגיתם למקאן
תקציב הפרסום של פיקוד העורף טופל עד כה בלפ"מ היקף התקציב ל-2009 צפוי לעמוד על כמיליון דולר משרד ציבלין שייך לקבוצת אדלר-חומסקי, ולכן את המדיה שלו תרכוש חברת המדיה של הקבוצה - מדיה קום
המשרדים הגדולים החזיקו בשנה החולפת בחלק גדול יותר מהעוגה בעשירייה הראשונה - יהושע עקף לראשונה את ראובני-פרידן בעשירייה השנייה - גידול משמעותי ללפ"מ, ברוקנר-נטע-יער, רגב-קויצקי וענבר-מרחב-שקד
חומסקי: " אפשר לזכות במכרז כזה רק באמצעות לקוח שמסבסד לקוח - ואת זה איננו מוכנים לעשות" יהושע TBWA מצטרף להתמודדות
רוב משרדי הפרסום הגדולים העדיפו שלא להשתתף במכרז עקב תנאים מסחריים נוקשים של חברת החשמל בית המשפט המחוזי דחה היום את העתירה נגד חברת החשמל שהגיש משרד הפרסום זרמון-גולדמן, שטיפל בתקציב הפרסום של החברה
במשרדי הפרסום של פלאפון, אדלר-חומסקי ובאומן-בר-ריבנאי, מנסים להגיע להבנות עם פלאפון באשר לעומק הקיצוץ פלאפון: "אנו בוחנים את ההסכמים עם כל הספקים, מתוך כוונה להתייעל ולהקטין עלויות"
פובליסיס ומקאן הם הנציגים החזקים של משרדי הפרסום הכלליים בעשיריית משרדי הפרסום במגזר, שנשלטת ברובה ע"י משרדים עצמאיים היקפי הפרסום במגזר נשארו זהים לרמתם ב-2007
במקביל יוצאת קבוצת בזק, הלקוח הגדול של אדלר-חומסקי ונור סטאר, במכרז על תקציב שילוט החוצות שלה בהיקף של 10 מיליון שקל
מקאן-אריקסון זכה במכרז לקניית שטחי המדיה של הליכוד בהיקף של 4 מיליון שקל הסנונית הראשונה של קמפיין קדימה עלתה היום לאוויר באמצעות אדלר-חומסקי, תחת הסיסמה: "ציפי לבני - מה שטוב למדינה"
במכרז, שנערך היום לאחר לא מעט דחיות, קיבלה "רדיו הבירה" ניקוד של 87.7 - לעומת 80.6 לקבוצת "רדיו ירושלים" הזיכיון הוא ל-4 שנים עם אפשרות הארכה ל-12 שנים נוספות
החברה החדשה הוקמה בעקבות הפסקת הפעילות של יונייטד אחת מלקוחותיו של ראובני-פרידן, יפאורה-תבורי, תרכוש בשלב זה את המדיה לקמפיין החדש שלה באמצעות מיוז, ובהמשך תתקשר כנראה עם מרקיורי
הבחירות יזרימו כסף בעיקר לתעשייה הנלווית לענף הפרסום - הפקה, דפוס ואולפנים, וכן לחלק מהמדיה: שילוט חוצות, רדיו ועיתונות רוב משרדי הפרסום הגדולים לא מתכוונים לקחת חלק פעיל בבחירות
בנק דיסקונטהפרסומות הזכורות והאהובותמקאן תל-אביבמשרדי פרסוםענף הפרסוםפובליסיס גרופפרסוםפרסומותראובני פרידןתקציב פרסום