תקציב הפרסום של מכבי שירותי בריאות, שטופל עד כה בבאומן-בר-ריבנאי, עומד על כ-3 מיליון דולר בשנה
לאחר רומן קצר, משרד הפרסום אדלר-חומסקי נפרד בטונים צורמים מהמנכ"ל והשותף בחברת מדיה קום, עופר רושה ■ כעת עומד אדלר-חומסקי בפני אתגר: למצוא לחברת המדיה שלו מנכ"ל רביעי בתוך 4 שנים
רושה - שהיה מנכ"ל ושותף במדיה קום, חברת המדיה של אדלר-חומסקי וגלר-נסיס - יוחלף ע"י המנהל המסחרי באדלר-חומסקי, רן ברון
בשלב הראשון במכרז התמודדו גם פוגל-אוגילבי, ענבר-מרחב-שקד וזרמון-גולדמן ■ תקציב הפרסום של עוף טוב, שטופל עד כה בגלר-נסיס, עמד ב-2008 על 4.3 מיליון דולר במחירי מחירון
שלמור-אבנון-עמיחי הוא הזוכה הישראלי הגדול - וגם המשרד שהשקיע בתחרות הכי הרבה כסף ■ שמעוני-פינקלשטיין משיג אריות זו השנה השלישית ■ וגם: הקופירייטר באדלר שהגיש עבודה לקאן על חשבונו - וזכה
גיאוקרטוגרפיה: קרוב לשליש מהפרסומות ברשימות הזכורות והאהבות ביותר השבוע עוסקות בנושאים כלכליים
(עדכון) - יום נוסף של הישגים בפסטיבל הפרסום בקאן: שלמור-אבנון-עמיחי זכה ב-4 אריות - 3 אריות ארד ואריה כסף אחד, ודורג במקום ה-3 בעולם בתחום המדיה ■ אדלר-חומסקי&ורשבסקי זכה באריה ארד
(מעודכן) - שלמור-אבנון-עמיחי יזכה ב-4 "אריות", ביניהם עבור עבודה לקולגייט, אדלר-חומסקי יזכה ב"אריה" על עבודה לצ'מפיון מוטורס, ושמעוני-פינקלשטיין יזכה ב"אריה" עבור עבודה לעמותת הירוקים באילת
(עדכון) - אדלר-חומסקי העלה לגמר 4 עבודות ■ גם שמעוני-פינקלשטיין, פרומרקט, באומן-בר ו"המזבלה" העלו פיינליסטים ■ ערן גפן סוגר חשבון בנושא החרמת הקקטוס: "המתחרים שלנו הם קריספין פורטר, בוגוסקי ופארפר"
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לפלאפון היא הזכורה ביותר זה שבוע שני ברציפות
כך טוען אמיר גיא, המנכ"ל המשותף של אדלר-חומסקי, בראיון אתו ועם אורי עיני היום במגזין "פירמה" ■ השניים, שגדלו בשלמור-אבנון-עמיחי, מספרים כי עמיחי אמר להם כי לא יוכלו לשמש כמנכ"לי המשרד - ולכן עברו לאדלר
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-yes שודרה רק 7 פעמים השבוע והגיעה למקום השישי בטבלת הפרסומות הזכורות
השתתפות בקמפיינים חברתיים היא מסורת רבת-שנים בענף הפרסום בעולם, וגם בישראל מתגאים משרדי הפרסום בעבודות קריאטיביות למען מטרות חברתיות ■ "גלובס" מציג 5 קמפיינים חברתיים שעשו את ההבדל
גיאוקרטוגרפיה: גם פרסומת הצדפות של פלאפון ממשיכה לשמור על מיקום גבוה בדירוג ■ עלייה במספר הפרסומות ששודרו בשבוע החולף
172 מדליות חולקו השנה בקקטוס ■ מקאן ומקאן דיגיטל קיבלו כמחצית מהמדליות ■ גיתם ואדלר-חומסקי במקום שני ושלישי, שמעוני-פינקלשטיין במקום רביעי ■ באינטרנט: twisted מפתיעה עם 2 מדליות זהב
גיאוקרטוגרפיה: בדירוג השתלבו השבוע שתי פרסומות שכבר אינן משודרות יותר - יופלה וקוקה-קולה זירו
בנק דיסקונטהפרסומות הזכורות והאהובותמקאן תל-אביבמשרדי פרסוםענף הפרסוםפובליסיס גרופפרסוםפרסומותראובני פרידןתקציב פרסום