אדלר חומסקי

כתבות אחרונות

 

1. אדלר-חומסקי-ורשבסקי

זאת הייתה השנה של אדלר, חומסקי ו-ורשבסקי. צמיחה גבוהה, 20 פרסומות בראש "הזכורות והאהובות", מיתוג מוצלח לבזק ופלאפון, בולטות בתקשורת, פרסים בתחרויות, ואפילו הפיאסקו בבורסה לא הצליח לקלקל את החגיגה. מעל הכל יזכור המשרד את השנה כשנת מהפך: זה שמדברים עליו בגלל כישורים, ולא בגלל קשרים

כתבה: ענת ביין 23.09.2009

מגזין "פירמה" יחשוף: איזה משרד פרסום המפרסמים הכי מעריכים?

על-פי מסורת "אדוורטייזינג אייג'", עם מדד הכולל 10 פרמטרים שונים, מגזין "פירמה" של "גלובס" יסמן לראשונה את משרד הפרסום של השנה ■ הדירוג ייחשף ב-24.9

שירות גלובס 16.09.2009

סקר משרדי הפרסום: מקאן-אריקסון הכי מתגמל; בגלר-נסיס הכי נעים לעבוד

במגזין "פירמה" הקרוב, שיופץ ב-24.9, ייבחר משרד הפרסום של השנה ■ 76% חושבים שמשרדי פרסום הם מקום עבודה מעניין, כמעט 50% טוענים כי שעות העבודה מטורפות

ענת ביין-לובוביץ' 15.09.2009

תקציב הפרסום של מזגני טורנדו עבר מאדלר-חומסקי לשלמור-אבנון-עמיחי

מדובר באחד מתקציבי הפרסום הגדולים בשוק, שהיקפו ב-2008 נאמד בכ-22 מיליון שקל במחירים ריאליים

ענת ביין-לובוביץ' 14.09.2009

תקציב הפרסום של קרן קיימת לישראל יוצא למכרז

אדלר-חומסקי, יהושע TBWA, גליקמן-נטלר-סמסונוב, שלמור-אבנון-עמיחי, מקאן-אריקסון וזרמון-גולדמן מתמודדים על התקציב, שמטופל כיום באדלר-חומסקי ■ על-פי הערכות, היקף התקציב של קק"ל יגיע השנה ל-750 אלף דולר

ענת ביין-לובוביץ' 09.09.2009

תקציב לי קופר על המדף? החברה עורכת סבב שיחות עם משרדי פרסום

קונספט שיווק, בעלת הזיכיון למותגי האופנה לי קופר ובלו בירד, ערכה סבב שיחות עם ענבר-מרחב-שקד, ברוקנר-נטע-יער ו-LEAD מקבוצת אדלר-חומסקי ■ בשנים האחרונות מטופל התקציב ע"י פוגל-אוגילבי

ענת ביין-לובוביץ' 07.09.2009

גיל הולצמן מונה לסמנכ"ל פיתוח עסקי בקבוצת אדלר-חומסקי

יהיה אחראי על פעילות החברות הבנות ועל הפעילות החוץ-פרסומית של הקבוצה

ענת ביין-לובוביץ' 07.09.2009

מקאן, שלמור ואדלר מתמודדים על תקציב הפרסום של קבוצת טורנדו

התקציב, המטופל כיום באדלר-חומסקי&ורשבסקי, הוא בהיקף של 22 מיליון שקל ■ פגישת היכרות נערכה עם נציגי שלמור ועם נציגי מקאן, שכבר ערכו להנהלת טורנדו פרזנטציה

ענת ביין-לובוביץ' 03.09.2009

דברי הימים של הקרבות בשוק רכש המדיה ומשרדי הפרסום בישראל

בין עשרות הידיעות על סכסוכים בין הכוחות הפועלים בתחום רכש המדיה, התפנינו לעשות קצת סדר בבלגן: מה יצר את מבנה השוק? למה אורן יוניוב חובר לאדלר-חומסקי? מאיפה נובע כוחו של מקאן - ולמה כולם כל-כך עצבנים?

ענת ביין-לובוביץ' 19.08.2009

המודל של אדלר-חומסקי לסטארט-אפים: ייעוץ, שיווק והפצה תמורת אחזקות

בזמן שסטארט-אפים מחפשים מקורות מימון, צצים מודלים חדשים שמציעים להן מגוון שירותים ■ גריי אינטראקטיב מקבוצת אדלר-חומסקי הקים את חברת G-Factor, שמציעה מודל הכולל ייעוץ בשיווק, הפצה ולעתים גם מימון

נועה פרג 06.08.2009

תקציב הפרסום של קבוצת טורנדו בהיקף 22 מיליון שקל צפוי לצאת למכרז

מדובר באחד מתקציבי העוגן של אדלר-חומסקי, שהצטרף באחרונה למערך הפרסום של המתחרה אלקטרה ■ מקורבים: הקבוצה מכוונת למשרד גדול - מקאן, שלמור או יהושע

ענת ביין-לובוביץ' 03.08.2009

תקציבי שקם אלקטריק וסוני אריקסון עוברים לאדלר-חומסקי

קבוצת אלקטרה תרכז את תקציביה בשני משרדים: JWT ישראל - שימשיך לטפל בתקציב המזגנים, ואדלר-חומסקי&ורשבסקי - שיטפל בכל השאר ■ ענבר-מרחב-שקד וזרמון-גולדמן נפלטים ממערך הפרסום של הקבוצה

ענת ביין-לובוביץ' 26.07.2009

ראובני-פרידן הציג לאייפקס פרזנטציה לתדמית המותג תנובה

ראובני-פרידן שימש כמשרד הפרסום של קבוצת שטראוס במשך למעלה מעשור, עד לסיום ההתקשרות בטונים צורמים ■ אודי פרידן: האינפורמציה אינה נכונה ■ גם אדלר-חומסקי הציגו לאייפקס פרזנטציה דומה

ענת ביין-לובוביץ' 21.07.2009

קבוצת הפרסום אדלר-חומסקי מקימה חברה לקשרי ממשל

החברה, שתפעל כמשרד עצמאי ונפרד ממשרד הפרסום, תוקם בשיתוף משה רונן, יועץ התקשורת של אהוד ברק

ענת ביין-לובוביץ' 16.07.2009

בצל המיתון: ירידה של 6.5% בהוצאה לפרסום במחצית 2009

עם זאת, מספר השקות גדולות מנעו מפולת בענף ■ מקאן-אריקסון עדיין המשרד המוביל, אדלר-חומסקי עם זינוק של 13% מצמצם פער ■ באומן, שלמור, יורו ופוגל אוגילבי צונחים ■ שטראוס עדיין המפרסמת הגדולה במשק

ענת ביין-לובוביץ' 13.07.2009

יהושע TBWA זכה בתקציב הפרסום של מכבי שירותי בריאות

גבר בסיבוב האחרון על אדלר-חומסקי ■ תקציב הפרסום של מכבי שירותי בריאות עומד על כ-3 מיליון שקל בשנה

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 13.07.2009

   141516171819202122232425262728   

   נמצאו 433 כתבות   |   עמוד 24 מתוך 28