השאלה הכי פשוטה וצפויה בראיון עבודה, ובכל זאת - גם מנהלים בכירים נופלים בה
הפרדוקס הכי חביב בעיניי הוא שאחד הסממנים למצליחנות הוא דווקא הכישלון
קורות-חיים ממותגים, נטוורקינג - זה מה שדרוש בחיפוש עבודה, אך פוגע בחשאיות
לאנשי כוח אדם יש הרגלים שנראים כמועילים - הנה כמה שממש לא, ואפילו שגויים לגמרי
והרי לכם שימוש ציני במילה 'חופש' - הן אם תתנגדו, תאבדו את הסיכוי להתקבל לעבודה
קורות-החיים שאני נתקלת בהם נראים כה שונים מאלה שהיו נשלחים אליי לפני 10 שנים
איך זה שיועץ ארגוני חסר ניסיון מעשי במקצוע גבר במירוץ על עיתונאי רב ניסיון שהוא גם עו"ד
דפדפן שעושה לך סדר, מנגנון "דרושים" חינמי ברשתות חברתיות ושיכלול השיתוף ביו-טיוב
כך מסירים כתם מאיים מכיווּן המנהל האחרון שלא חיבב אתכם, לקראת מעבר לתפקיד הבא
בגרמניה אסרו על חיטוט בכרטיסי פייסבוק של מועמדים לתפקיד - זה חסר סיכוי וחסר שיניים
צעירים לנצח יש בשירים. במציאות, מתבגרים, צוברים שיער אפור, אך גם ניסיון וידע חשובים
זה לא אמין, לא ישר ולא יעבוד, אם המבחן מקצועי מהימן ותקף. הבעיה שלרוב הם לא כאלה
אתר הדרושים JobMaster: רק 2% מהמועמדים לתפקידי מנהלים, סמנכ"לים ומנכ"לים "מבריזים" מהראיון
מה עושים כשמגיעים לראיון בנוגע למשרה שכל המידע לגביה הוא בגדר סוד ומיסתורין?
2 מנהלי מכירות, שניהם מוצלחים במידה שווה - אחד מיתג את עצמו והשני רק שמר על תפקידו
יש דברים שלא כדאי להסתיר ויש שקרים שממש קשה להימנע מהם. הנה כמה פיתויים לדוגמה
גיוס עובדיםלינקדאין (linkedin)מגזין הניהול של הרווארדניהול וקריירהעובדי הייטקפיטוריםקורות חייםקידוםראיון עבודהשוק העבודה