תקציב מדיה

כתבות אחרונות

 
חברות מדיה | לפני כולם

חוגלה קימברלי בוחנת יציאה למכרז על תקציב המדיה

לפני מספר חודשים החליפה החברה ידיים, כשנמכרה ללן בלווטניק מידי אי.די.בי

ענת ביין-לובוביץ' 25.11.2012
חברות מדיה | לפני כולם

תקציב המדיה של לוריאל נשאר ביוניברסל מקאן

מדובר בתקציב מדיה שנתי בהיקף של כ-5 מיליון דולר במחירים ריאליים

ענת ביין-לובוביץ' 12.11.2012
חברות מדיה | לפני כולם

תקציב המדיה של לוריאל בהיקף 5 מיליון דולר יוצא למכרז

בתקציב מטפלת כיום יוניברסל מקאן, שצפויה להתמודד גם היא במכרז החדש

ענת ביין-לובוביץ' 10.09.2012
באומן בר ריבנאי | לפני כולם

יוניברסל מתקפלת: תמשיך לרכוש את המדיה של ביטוח ישיר

במשרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב הצליחו לשכנע את חברת המדיה להמשיך לרכוש את המדיה של ביטוח ישיר, ובכך שמרו אצלם את התקציב

ענת ביין-לובוביץ' 25.03.2012
חברות מדיה | לפני כולם

ליימן שליסל יוצאת במכרז על חלק מתקציב המדיה

היקף התקציב עומד על 3 מיליון דולר ■ המותגים העיקריים שייכללו במכרז: קליית גת, ורטרס אורגינל, מרסי, מנטוס ולואקר

ענת ביין-לובוביץ' 02.10.2011

סלקום יוצאת למכרז על תקציב רכש המדיה שלה

סמנכ"ל השיווק עדי כהן קבע כי התנאי במכרז הוא שסלקום אינה מוכנה לשלם על נקודות הרייטינג של צפייה נדחית ■ סלקום פנתה גם לחברות מדיה שאינן נמנות עם מערך הפרסום שלה

ענת ביין-לובוביץ' 09.02.2011

פרטנר הקפיאה את ההתקשרות עם אידיאולוג'יק

תקציב המדיה של פרטנר בהיקף 2 מיליון דולר הועבר ליוניון ■ הקריאטיב יתבצע באמצעות משרדי הפרסום של פרטנר, שלמור וראובני-פרידן, או דרך מחלקת הדיגיטל הפנימית

ענת ביין-לובוביץ' 28.12.2010

יוניון תטפל בתקציב המדיה של פרויקט השוק הסיטונאי

בימים הקרובים צפוי לעלות קמפיין ראשון לפרויקט הנדל"ן בהשקעה של כ-6 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 27.09.2010

גינדי השקעות בחרה בחברת המדיה מדיו; גיתם פרשה מהטיפול בקריאייטיב

גינדי השקעות ביקשה הצעות מחברות המדיה לפרויקט "גינדי סיטי" ■ רוב החברות סירבו לקחת חלק במהלך - למעט ישראל דיאמנט, מנכ"ל מרקיורי של ראובני-פרידן, שהתמודד באמצעות חברת מדיו שבבעלותו

ענת ביין-לובוביץ' 10.02.2010

אירוקה ממשיכה בשינויים: תקציב המדיה עובר ליוניון מדיה

על-פי יפעת בקרת פרסום, היקף הפרסום של אירוקה ב-2009 עמד על 9.1 מיליון דולר במחירי מחירון ■ באחרונה פורסם כי איש הקריאייטיב דייויד אדלשטיין ינהל את תקציב הפרסום של הרשת

ענת ביין-לובוביץ' 04.02.2010

תקציב איי.די.איי עובר מיוניברסל מקאן ליוניון ולמדיה קום

מדובר בהישג טקטי לחברות המדיה של אדלר-חומסקי ושלמור-אבנון-עמיחי ■ איי.די.איי מחזיקה במותגים ביטוח ישיר, אישי ישיר ו-9 מיליון ■ ב-2009 עמד היקף הפרסום של הקבוצה על כ-10 מיליון דולר במחירים ריאליים

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 21.01.2010

ברוקנר-נטע-יער יטפל בתקציב מותג המזון החדש של סנו

המותג, שייקרא "מאנה", יכלול כ-10 מוצרי מזון, בהם שקדי מרק וחטיפים, שיתחרו במותגים כגון ביסלי וכיפלי

ענת ביין-לובוביץ' 23.11.2009

MPG של יורו ישראל תטפל בתקציב המדיה הבינלאומי של קיה

החלק בתקציב עליו היה אחראי המשווק המקומי של קיה, חברת טלקאר, יישאר בידי זניט מדיה

ענת ביין-לובוביץ' 22.11.2009

תקציב הפרסום של נוקיה עשוי לעבור מגלר-נסיס ל-JWT ישראל

בנוסף נבחנת גם העברת תקציב רכש המדיה ממדיה קום של גלר-נסיס ואדלר-חומסקי לקראט מדיה 1 ■ השינויים נבחנים בעקבות השינוי בתקציב הפרסום העולמי של נוקיה ■ היקף התקציב: כ-9 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 19.11.2009

קראט מדיה וואן פורשת ממכרז המדיה של רשת האופנה H&M

זניט מדיה ממשיכה בשלב זה להשתתף במכרז ותתמודד בשלב הבא מול חברת המדיה TMF

‎‎ענת ביין-לובוביץ' 20.05.2009

מסתמן: רק TMF וקראט ומדיה וואן יתמודדו על תקציב המדיה של רשת H&M

ככל הנראה, חברות המדיה יוניון, יוניברסל מקאן וזניט מדיה לא ייקחו חלק במכרז ■ במקביל מתקיים מכרז על תקציב הפרסום של רשת האופנה גאפ, בו משתתפים גיתם BBDO, גלר-נסיס ואדלר-חומסקי&ורשבסקי

ענת ביין-לובוביץ' 11.05.2009

   12345   

   נמצאו 69 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 5