חברת הסטארט-אפ הישראלית מפתחת מערכת ניהול תוכן, שמציעה בממשק אחד תוכן טלוויזיוני, תוכן אינטרנטי וגישה לתכנים הביתיים - ישירות מהטלוויזיה, באמצעות ממיר חכם
מסקיו מציעה מספר טלפון ייחודי, שנמצא בצומת בין הגולש או הצרכן, שמתקשר לבית עסק מסוים כדי לרכוש מוצר או שירות, לבין המפרסם, ללא תלות בסוג המדיה
חברת הסטארט-אפ הישראלית מציעה טכנולוגיה להעברת והפצת תוכן באינטרנט, שמאפשרת איכות גבוהה בצפיה בתוכני וידיאו ברשת, ופותרת את בעיית זמן הטעינה של קטעי הווידיאו (באפרינג) - תוך צמצום עלויות
חברת הסטארט-אפ הישראלית SoftwaRental מציעה פלטפורמה שמאפשרת ליצרניות תוכנה להשכיר תוכנות למשתמשי קצה, ולייצר זרם הכנסות נוסף מלבד זה הנשען על מכירות
הסטארט-אפ הישראלי מזהה תוכני פלאש בכל פעם שהגולש נתקל בהם ברשת, ומצרפת אליהם לשונית המאפשרת לחלוק את תוכן המדיה. לחיצה על הלשונית מפעילה את האפליקציה ומאפשרת להזמין חברים
אחד המקורות הטובים לקבלת המלצות, הם חברים וקרובי משפחה וכן הגרף החברתי של משתמשי הרשת, שמכיל מידע חשוב ורלבנטי. בשוק הזה רוצה הסטארט-אפ הישראלי להתברג
הסטארט-אפ הישראלי הוא רשת פרסום בסלולר, שמתווכת בין אתרי מובייל לבין מפרסמים ■ "במכשירים החכמים אין כבר את החסמים שמציבות המפעילות, וזו מגמה שרק תלך ותגבר"
התוכנה שמפתחת חברת הסטארט-אפ הישראלית מאפשרת לכל גולש להפוך צילום וידיאו פשוט לסרטון וידיאו אינטראקטיבי, כאשר המשתמש יכול לצלם כל מקום שבו הוא נמצא
הסטארט-אפ הישראלי, שזכה בתואר "הסטארט-אפ הבינלאומי הטוב ביותר" בכנס TechCrunch, רוצה לאפשר למתכנתים להתבלט בשוק הצפוף
הטכנולוגיה של הסטארט-אפ SimilarWeb מאפשרת לגולש להגיע למיליוני אתרים נידחים, ומספקת המלצות על אתרים טובים - "על בסיס תוכן ואופי האתר שבו נמצא הגולש באותו רגע"
דני עבודי, מייסד הסטארט-אפ הישראלי: "אנחנו מציעים למשתמש משחקים שישפרו את הריכוז או היכולת האנליטית, המפותחים על-ידי צוות של פסיכולוגים קוגניטיביים
בעידן המידע המגוון גולשים מתקשים למצוא תוכן רלבנטי ואיכותי שמעניין אותם, ואילו יצרני התוכן ואתרים רבים מתקשים למשוך אליהם תנועת גולשים ערה. הסטארט-אפ הישראלי Glydo סבור כי המוצר שפיתח עשוי לסייע
בתי המלון בערים המרכזיות בעולם הופכים ליקרים יותר ויותר, מציאות שמקשה על תיירים למצוא בחו"ל מקומות טובים וזולים יחסית - הסטארט-אפ הישראלי Guesthouse מנסה לסייע
עידו סגל, מייסד הסטארט-אפ iWise: "אנחנו מאפשרים להפוך כל ציטוט למוצר פיזי ומביאים אותו לידי ביטוי גם בצורה קונטקסטואלית וסמנטית"
הסטארט-אפ מאמין כי בידיו המודל המתאים שמאפשר לייצר הכנסות מטוויטר ולהפיק את מלוא הפוטנציאל הרוווחי - ומאמין שירכשו אותו
הסטארט-אפ הישראלי יצר מדריך אופנה מקוון שהוא גם רשת חברתית ■ עד כה גייסה החברה 260 אלף דולר: "נקודת האיזון שלנו תגיע כאשר יהיו לנו 100 אלף משתמשים"