סטורנקסט

כתבות אחרונות

 
רשת מזון /צילום:  Shutterstock  א.ס.א.פ קריאייטיב

מעלות מחירים או לא: בכל מקרה ספקיות המזון ממשיכות לצמוח

שוק המזון והמשקאות מסכם את המחצית הראשונה של השנה עם צמיחה מתונה במכירות הכספיות, שחלקה הושג בזכות העלאה במחירי המוצרים • תנובה ומחלבות גד הצטיינו, ואסם־נסטלה עדיין ממתינה להזדמנות להעלאת מחירים

שני מוזס 16.07.2019
חלב תנובה / צילום:  Shutterstock / .ס.א.פ קריאייטיב

עיתוי חג השבועות העיב על הצמיחה של שוק המזון במאי: תנובה יורדת ב-10% במכירות

תזמון חג השבועות, שנפל השנה ביוני לעומת חודש מאי בשנה שעברה, השפיע על מכירות מוצרי החלב, שגרמו למחלבות לסכם חודש שנע בין יציבות לבין ירידות חדות • גם יצרניות המשקאות נפגעו בין היתר מעיתוי החג, כשהמכירות של יפאורה וטמפו צונחות

שני מוזס 13.06.2019
חומרי ניקוי בסופרמרקט / צילום: תמר מצפי

אחרי הירידות בחודש מרץ הציבור חזר לקנות בפסח: גידול של 20% במכירות הטואלטיקה

מנתוני סטורנקסט עולה כי המכירות הכספיות של הקמעונאיות בשוק מוצרי הצריכה גדלו בחודש שעבר ב-380 מיליון שקל, הודות לחג הפסח • מנגד, המכירות הכספיות של תנובה, יצרנית המזון הגדולה בשוק, ירדו ב-53 מיליון שקל מתחילת השנה, זאת לצד שחיקה של 5% בנתח השוק שלה

שני מוזס 15.05.2019
קונים בדיזנגוף סנטר/ צילום: שלומי יוסף

פסח זז לאפריל - והמכירות של רשתות השיווק וחברות המזון והאופנה צפויות להיפגע

נתוני סטורנקסט וריס מציגים שחיקה בתחום המסחר הקמעונאי • כך, אחרי שנה וחצי של עליות בענף מוצרי הצריכה, הרבעון הראשון של השנה צפוי להסתכם בפגיעה בהכנסות ממכירות של החברות הציבוריות בשווקים אלה • ניתוח

שני מוזס 15.04.2019
חומרי ניקוי בסופרמרקט / צילום: תמר מצפי

יצרניות המזון והטואלטיקה מקוות להתאוששות בחג הפסח

הירידות החדות ביותר בחודש מרץ נרשמו אצל ספקיות של מוצרי ניקיון וטואלטיקה, על רקע הדחייה בחגיגת הניקיון של פסח

שני מוזס 14.04.2019
מוצרי שטראוס/ צילום: תמר מצפי

בניגוד לתחזיות ולמרות עליות המחירים: שחיקה במכירות שוק המזון והמשקאות בפברואר

לראשונה מזה קרוב לשנה וחצי, שוק המזון והמשקאות ירד בחודש שעבר ב-0.4%, בין היתר על רקע תזמון החגים • שטראוס, ספקית המזון השנייה בגודלה, יורדת במכירות אחרי חודשים ארוכים • שוק הטואלטיקה, לעומת זאת, נהנה מצמיחה של 4.6% • ניתוח "גלובס"

שני מוזס 13.03.2019
מוצרי חלב, סופרמרקט / צילום: תמר מצפי

טרה לא נהנתה מהמגמה בשוק: היחידה מבין המחלבות הגדולות שירדה במכירות הכספיות בינואר

טרה ירדה במכירות בכ-5% שהתבטאו באובדן של כ-4 מיליון שקל, זאת על אף שהעלתה בקיץ האחרון את מחירי המוצרים שלה שאינם בפיקוח - מהלך שאמור היה לתמוך בצמיחה • נתוני סטורנקסט מגלים כי המכירות הכספיות בשוק החלב גדלו בחודש שעבר בלמעלה מ-30 מיליון שקל • נתח השוק של תנובה ממשיך לרדת

שני מוזס 24.02.2019
רוני גת, יור יפאורה /  צילום: תמר מצפי

אין חסד: למה המכירות של יפאורה תבורי מצטמקות?

מכירות שוק המזון והמשקאות גדלו בינואר 2019 בכ-5% לעומת החודש המקביל אשתקד, והסתכמו בכ-3.2 מיליארד שקל • בניגוד למגמה בשוק, יפאורה יורדת בכ-8% במכירות הכספיות ומאבדת 12.5% בנתח השוק • בחודש שעבר חשף "גלובס" כי החברה נמצאת בסכסוך עם רשת "יש חסד" של שופרסל

שני מוזס 10.02.2019
מוצרי חלב, סופרמרקט / צילום: תמר מצפי

הספקיות מעלות מחירים? הרשתות עשו את זה עוד קודם

נתוני סטורנקסט שהגיעו לידי "גלובס" מגלים כי באוקטובר נרשמה עלייה במדד המחירים בשוק המשקאות וגידול במכירות הכספיות של 4.2% • מדובר בנתון מפתיע, שכן היצרניות הודיעו על עליית מחירים רק החל מחודש נובמבר • מתחילת השנה מכירות שוק המזון והמשקאות הסתכמו בכ-31 מיליארד שקל, ובאוקטובר לבדו ב-3.7 מיליארד שקל

שני מוזס 14.11.2018
סופרמרקט / צילום: תמר מצפי
אסם | בלעדי

החגים שהיו: הציבור קנה פחות מזון אבל שתה יותר

נתוני סטורנקסט שהגיעו לידי "גלובס" מגלים כי חברות המשקאות הגדולות - החברה המרכזית, טמפו ויפאורה תבורי - גדלו בנתח השוק ובמכירות הכספיות בחודש ספטמבר • מנגד, יצרניות המזון הגדולות - בעיקר תנובה, שטראוס ואסם - קטנו

שני מוזס 17.10.2018
מוצרי חלב, סופרמרקט / צילום: תמר מצפי

אחרי שנות קיפאון: מחצית חזקה במזון ומוצרי הצריכה

לפי נתוני סטורנקסט למחצית הראשונה של 2018, תנובה ממשיכה לאבד נתחי שוק, ושטראוס ואסם מתחזקות • משחקי המונדיאל הובילו לעלייה בצריכת מוצרים מתכלים

שני מוזס 05.07.2018
גדי לסין / צלם: תמר מצפי
אסם | בלעדי

ההובלה בסכנה? שטראוס מצמצת הפער מתנובה לכ-3%

מנתוני סטורנקסט שהגיעו לידי "גלובס" עולה כי בסוף חמשת החודשים האחרונים של 2018 אסם ושטראוס גדלו ביחס לשוק, בזמן שנתחי השוק של תנובה ושל החברה המרכזית עם טרה קטנו • במקביל, למרות המבצעים העמוקים שנרשמו בחג השבועות, בקטגוריות רבות נרשמה עליות מחירים

שני מוזס 11.06.2018

מכירות שוק המזון והמשקאות בישראל צמחו ב-1.7% ב-2017

זאת לאחר 3 שנות קיפאון ■ שטראוס צמחה, תנובה שמרה על חלקה, ואסם הצטמקה בנתחי השוק ■ מרבית העלייה בהכנסות נבעה מעליית מחירים ולא מצמיחה כמותית ■ לאחר כמה שנים של ירידה במכירות רשמה תנובה גידול סמלי של 0.6% ■ נתח השוק של נטו ירד, כנראה בגלל הסכסוך עם יינות ביתן

שני מוזס 09.01.2018
במבה / צילום: תמר מצפי
אסם | לפני כולם

מזון ומשקאות: השחיקה בתנובה עצרה, אסם נחלשת

מכירות המזון צמחו בתשעת החודשים הראשונים של 2017 בפחות מאחוז לכ-26.8 מיליארד שקל ■ ברבעון ה-3 של השנה קטן נתח השוק של נטו, שהפסיקה את אספקת הסחורה לקבוצת ביתן, לכ-3.9%

שני מוזס 02.10.2017
סופרמרקט / צילום: איל יצהר
מזון | לפני כולם

אחרי שנים של יציבות: מחירי המזון שוב במגמת עלייה

נתוני סטורנקסט מגלים כי מתחילת השנה חלה עליה של 1.4% במכירות מוצרי הצריכה ■ המזון מוביל את הצמיחה במכירות עם עלייה של 1.9%

שני מוזס 14.08.2017
עדי עזרא מציג: נתונים, סילופים ושאר ירקות. איור: גיל ג'יבלי

אחרי הפסקת האספקה ליינות ביתן: ירידה בנתחי השוק של נטו

נמשכת מגמת ההתאוששות בשוק המזון והצריכה ■ נתחי השוק של הספקיות תנובה ושסטוביץ נמצאים בצמיחה ■ לעומת זאת, הנתחים של אסם-נסטלה, יוניליוור והחברה המרכזית בירידה

שני מוזס 09.08.2017

   123456789   

   נמצאו 139 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 9