סך הכל מכרו יצרניות הסלולר בעולם 1.18 מיליארד מכשירים ב-2008, עלייה של 3.5% לעומת 2007 IDC ישראל: "שילוב של ביקוש נמוך ואי יציבות כלכלית השפיעו על מכירות המכשירים ברחבי העולם ברבעון האחרון"
בתחילת המיתון היו ליצרניות המחשוב הגדולות ציפיות אחרות, והן העריכו כי המיתון יכה בעוצמה פחותה בשווקים המתפתחים שימשיכו לשמור על צמיחה גבוהה - אך ככל שנוקף הזמן, הערכה זו מתבררת כלא נכונה
ביחס לדצמבר נרשמה בכל מסעדות הרשת עלייה של 2.6% במכירות בארה"ב עלו המכירות ב-5.4%; באירופה ב-7.1%; ובאסיה-פאסיפיק, המזה"ת ואפריקה נרשמה עלייה של 10.2% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד
נביעות הוא מנוע הצמיחה העיקרי של קבוצת קוקה-קולה שוק המשקאות הוא בין הראשונים להיפגע מהמיתון, ונתוני המכירות של דצמבר אינם מבשרים טובות ל-2009
מנתוני מערכת ריס ניתן להסיק כי הירידה במכר האופנה בינואר היא תוצאה של ההאטה הכללית במשק, היעלמותו של החורף ומבצע "עופרת יצוקה"
מכירות מוצרי הצריכה ברשת הסתכמו ב-903.9 מיליון שקל נתח השוק הכספי של רמי לוי גדל בשנה החולפת ב-38% ל-2.9% כפי שחשף השבוע "גלובס", הרשתות העצמאיות התחזקו ב-2008 על חשבון הרשתות הגדולות
זאת בהשוואה לשבועיים שקדמו ללחימה דו"ח סטורנקסט לסיכום "עופרת יצוקה" מראה כי בערים שספגו טילים נרשמה ירידה תלולה יותר במכירות שיעור הירידה הריאלי במכירות הגבוה ביותר, 9.3%, נרשם בבאר-שבע
כך דיווחה היום הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה זאת לאחר עלייה של 0.8% ב-3 החודשים יולי-ספטמבר 2008
מחזור המכירות של הרשת בחו"ל הגיע לכחצי מיליארד שקל מנכ"ל סופר-פארם, ליאור רייטבלט: נעשה כל מאמץ כדי לשמור על שורת המכירות, גם במחיר שחיקת הרווח
המכירות הסתכמו בסך של 20.8 מיליארד דולר בניטרול מוצרי זיכרון, אשר מחיריהם היו תחת לחץ רב במהלך השנה, וחוו ירידה משמעותית במכירות הסתכמה הירידה במכירות ב-4.8% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד ל-17.3 מיליארד דולר
ספקים מספרים על הרגלי קנייה פחות ספונטניים ועל קיטון בהיקף סל הקנייה בכיר בשוק הקמעונאי: "בשורה התחתונה יש ירידה בצריכה במדינת ישראל, אם כי היא עדיין קלה"
זאת לראשונה בהיסטוריה על-פי המגמה המתמשכת, ברבעון הנוכחי תירשם היסטוריה דומה גם בשאר המדינות
אנשי מכירותטכנולוגיה: סטארט-אפיםעוד פודקאסטעסקים קטנים ובינונייםפודקאסטקמעונאותקניות באינטרנטרכישותשיווקשיווק דיגיטלי